کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن

مهم ترین جنبه برای به نمایش گذاشتن عطر و ادکلن،کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن می باشد.،کیفیت کارتن های بسته بندی عطر ادکلن با بسته بند ی شیک و خاص نشان داده می شوند. محصولات عطر و ادکلن های  برند قطعا از این جنبه برای محصولات خود استفاده کرده و طراحی های خاصی را برای آن انجام می دهند. به همین دلیل است که عطر و ادکلن های بدون کارتن، فیک و غیر اصل شناخته می شوند. شرکت تولیدی کارا کارتن این امکان را برای شما فراهم اورده که جعبه شکیل و زیبای خود را سفارش دهید.

کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن بر چه اساسی انتخاب می شود:

برای ساخت جعبه های بسته بندی پرفیوم ها یک سری معیارها  در نظر گرفته می شود که می بایست طوری انتخاب شوند که حسی نزدیک به رایحه را در ذهن ایجاد کنند.برا ی مثال برای پرفیوم ها با بوی سرد و خنک از رنگ آبی استفاده می شود و برای عطرهای تلخ و خنک آبی و مشکی است.حتی طیف رنگی برا ی خانم و آقایان و کودکان متفاوت است . برای مثال کارتن های عطر و ادکلن برای خانم ها بنفش و صورتی است برای آقایان آبی و مشکی و برای کودکان رنگ ها و طرح های شاد استفاده می شود.

مدل کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن متناسب با ابعاد و براساس بودجه تولید کننده تعیین می شود.برای سفارش مدل بسته بندی کارتن مورد سلیقه خود با شرکت کارا کارتن تماس بگیرید (09121052603)تا همکاران ما با شما هماهنگی ها لازم را انجام دهند.

انواع کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن

کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن

جعبه های لاکچری:

ادکلن های برند با توجه به قیمت بالا و کیفیت محصول باید جعبه ای شیک و باکیفیت داشته باشد و این از نظر اقتصادی برای تولید کننده به صرفه است.

جعبه جیبی:

بسیاری از افراد ترجیح می دهند عطرها و ادکلن های  جیبی همراه داشته باشند تا در هر زمان بتوانند از آن استفاده کنند. برای این پرفیوم ها  جعبه های کوچک در نظر گرفته می شود و گاهی اوقات به صورت چند تایی در یک کارتن تعبیه می شوند.

جعبه ادکلن چند تایی :

همانطور که گفته شد کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن های جیبی به صورت چند تایی بسته بندی می شوند و بعضی از برند ها در مناسبت های خاص مانند کریسمس بسته بندی محصولات خود را به این شیوه انجام می دهند.

استند های عطر و ادکلن :

برای ادکلن های جیبی معمولا از استندها استفاده می شود. برای این منظور با در نظر گرفتن نوع برند و کیفیت ادکلن ، استند خاص و متفاوتی برا ی محصول طراحی کرد.

پاکت های خرید ادکلن:

تولید کننده های عطر و ادکلن برند،  برای جلب نظر مشتری از پاکت مشابه با کارتن عطر و ادکلن از لحاظ لوگو و جنس و رنگ استفاده می کنند.

جنس جعبه های بسته بندی عطر و ادکلن :

کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن

بطور معمول جنس کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن مقوایی می باشد. مقوا ها معمولا ورق های نازکی هستند که دارای گرماژ(ضخامت) متفاوت می باشند و وزن آن تقریبا 300 تا 350 گرم باشد تا بتوانند از شیشه های مختلف عطر و ادکلن ها به خوبی محافظت کنند.

علاوه بر کارتن های مقوایی گرماژ، از هارد باکس نیز استفاده می شود که به مراتب استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به مقوا ها دارند و فقط ادکلن های برند و لاکچری از هارد باکس ها استفاده می کنند زیرا برای آنها صرفه اقتصادی دارد.

نگهدارنده های داخل کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن:

داخل کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن برای جلوگیری از جابجایی محصول و آسیب آن از نگهدارنده مخصوص استفاده می شود.

 

قیمت کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن:

برای محاسبه قیمت کارتن های بسته بندی عطر و ادکلن  جنس و گرماژ ، میزان مقوای مصرفی ،تیراژ،چاپ دار بودن یا نبودن آن در نظر گرفته می شود. لازم به ذکر است هرچقدر تیراژ بالاتر باشد قیمت تمام شده کمتر می شود.با تماس با شرکت کارتن سازی  کارا کارتن (09121052603)از قیمت بسته بندی کارتن های عطر و ادکلن خود مطلع شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *