جعبه بسته بندی پیراهن مردانه

 اهمیت دادن به پوشش علاوه بر زیبایی که به نمایش می گذارد تاثیر زیادی در شخصیت هر فرد دارد. همچنین، آراستگی و توجه به پوشش در سلامت روح و روان افراد تاثیر مثبت دارد. امروزه لباس هایی که در بازار موجود می باشد برای دیده شدن و نشان دادن کیفیت بالای جنس معمولاَ داری جعبه بسته بندی هستند مانند لباس های مردانه، کارتن های تلسکوپی یک نمونه برای جعبه بسته بندی پیراهن مردانه می باشند.

البته نمونه های زیادی از جعبه های بسته بندی برای انواع لباس ها در بازار و آنلاین شاپ ها دیده می شود. همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت لباسی که خریداری می کنید جعبه آن نیز برای شما در نگاه اول از اهمیت برخوردار است مخصوصاَ اگر لباس خریداری شده جهت هدیه دادن باشد، اینجاست که جعبه بسته بندی پیراهن برای کاور لباس ها پررنگ می شود. 

کارا کارتن کارخانه کارتن سازی و تولید کننده انواع جعبه بسته بندی پیراهن مردانه اطلاعات زیادی را در اختیار شما خواننده عزیز قرار می دهد.

کارتن پیراهن مردانه

کارتن پیراهن مردانه

همانطور که می دانید اولین موردی که مشتری هنگام خرید محصول به آن توجه می کند جعبه بسته بندی آن می باشد. توجه به این نکته در بازار رقابت امری شگفت انگیز در فروش و بازاریابی محصول می باشد. 

جعبه بسته بندی پیراهن مردانه فروش قابل توجهی در بازار فروش دارد ، به گونه ای که اشخاص برای خرید پیراهن مردانه به سراغ پیراهن هایی می روند که دارای بسته بندی شکیل باشند.

 زیرا بسته بندی مقاوم و با کیفیت از منحصر بودن جنس درون آن خبر می دهد. جعبه پیراهن مردانه باید علاوه بر استحکام و مدل منحصر به خود، هویت برند شما را به نمایش بگذارد و فروش صعودی در بازار داشته باشد.

بسته بندی پیراهن مردانه

معمولاَ جنس مقوای استفاده شده در جعبه بسته بندی پیراهن مردانه، ایندربرد پشت طوسی و کرافت می باشد. حال از خود می پرسید مقوای ایندر برد چیست؟ به ترتیب تمام این موارد را شرح می دهیم:

در بسته بندی لباس و پوشاک معمولاَ از مقوای ایندربرد استفاده می کنند. این مقوا دارای گرماژ بالا و زیبایی بیشتری نسبت به مقوای پشت طوسی و سفید دارد و باعث دفرمه شدن شکل و ظاهر جعبه بسته بندی، هنگام حمل و نقل نمی شود.

مقواهای ایندر برد به دلیل چاپ اطلاعات با وضوح روی آن، زیبایی بیشتری نسبت به مقواهای دیگر دارد. کارا کارتن به شما در انتخاب نوع مقوا برای بسته بندی پیراهنتان کمک خواهد کرد.

معمولاً مقوای ایندر برد از کاغذ مقوای سه لایه (Triple Wall) یا کاغذ مقوای دو لایه (Double Wall) ساخته می‌شود تا دارای استحکام و مقاومت بیشتری برای حمل و نقل و حفاظت از محصول درون آن باشد. بسته بندی پیراهن مردانه با استفاده از مقوای ایندربرد باعث کاهش خطر آسیب دیدن پیراهن در طول حمل و نقل می‌شود و همچنین کاربرد زیادی در صنعت بسته بندی دارد.

مقوای پشت طوسی

مقوای پشت طوسی

مقوای پشت طوسی قیمت پایین تری نسبت به مقوای ایندربرد دارد. این نوع مقوا، از گرماژ پایین تری نسبت به ایندربرد برخوردار است. کارا کارتن تولید کننده جعبه بسته بندی پیراهن مردانه به شما توصیه می کند: اگر در صنعت صادرات پیراهن مردانه فعالیت می کنید حتماَ از مقوای ایندربرد برای جعبه بسته بندی پیراهن  صادراتی استفاده کنید.

 مقوای کرافت

مقوای کرافت (Kraft) از الیاف چوب خام تهیه می‌شود و دارای رنگ قهوه‌ای یا بژ است. این نوع مقوا به دلیل خصوصیات خاص و استفاده پرکاربرد جهت بسته بندی پیراهن مردانه نیز قابل استفاده است.

کرافت از استحکام، پایداری بالا و قابلیت بازیافت نیز برخوردار است. وجود این ویژگی در مقوای کرافت، مقاومت در برابر ضربه و رطوبت می باشد.  

همچنین، بر روی مقوای کرافت می توان از طراحی زیبا و چاپِ با کیفیت بالا بهره برد. بدین گونه که می‌توان جعبه بسته بندی پیراهن مردانه را با طرح‌ها و لوگوهای مورد نظر شخصی‌سازی کرد. 

استفاده از مقوای کرافت در بسته بندی پیراهن‌های مردانه می‌تواند ظاهری خاص به جعبه بسته بندی بدهد، همچنین در طول حمل و نقل از محصول به خوبی محافظت کند.

 

ابعاد جعبه پیراهن مردانه

ابعاد جعبه پیراهن مردانه

ابعاد جعبه‌های پیراهن مردانه معمولاً متنوع هستند اما در ادامه برخی از ابعاد معمولی جعبه‌های پیراهن مردانه را برای شما ذکر می‌کنم:

– طول: معمولاً طول جعبه پیراهن مردانه در حدود 30 تا 40 سانتیمتر قرار می‌گیرد.

– عرض: عرض جعبه معمولاً بین 20 تا 30 سانتیمتر است، اما ممکن است بر اساس سایز و تعداد پیراهن‌ها متغیر باشد.

– ارتفاع: ارتفاع جعبه می‌تواند در حدود 5 تا 10 سانتیمتر باشد، اما برای پیراهن‌های تاشو و جمع‌شونده ممکن است ارتفاع کمتری داشته باشد.

دقت کنید که این ابعاد تقریبی هستند و ممکن است در موارد خاص، ابعاد دیگری نیز به کار برده شود. همچنین، شرکت‌های تولیدکننده و برندهای مختلف ممکن است ابعاد متفاوت با طرح سفارشی سازی برای جعبه‌های پیراهن مردانه خود در نظر بگیرند.

 شرکت کارا کارتن تولید کننده جعبه بسته بندی پیراهن مردانه با استفاده از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب با شما خواهد بود تا سفارش خود را تکمیل کنید.

جهت ارتباط با کارا کارتن با کلیک روی شماره آن می توانید با کارشناسان کاراکارتن ارتباط برقرار کنید(09121052603). 

مدل های جعبه بسته بندی پیراهن مردانه

مدل های جعبه پیراهن مردانه

در ساخت جعبه بسته بندی پیراهن مردانه معمولاَ از جعبه زیره و رویه یا تلسکوپی استفاده می شود. نام دیگر مدل تلسکوپی در بازار زیره و رویه می باشد، به این صورت که درب و کف جعبه کاملاَ جدا از هم هستند.

از مهمترین مشخصات بارز این مدل به موارد زیر اشاره می کنیم:

  • این مدل برای صادرات مناسب می باشد.
  •  جعبه بسته بندی پیراهن مردانه تلسکوپی به خاطر شکیل بودن برای کادو دادن مناسب می باشد.
  • اگر بخواهیم از جعبه های لوکس و لاکچری در صادرات و کادو دادن استفاده کنیم این مدل بیشتر مشتری پسند می باشد. 

البته موارد دیگری هم وجود دارد که تماماَ به بازار هدف تولید کننده ربط دارد.

طراحی روی بسته بندی پیراهن مردانه

طراحی روی بسته بندی پیراهن مردانه می‌تواند بسیار متنوع باشد و با توجه  به برند، سبک کار، هدف مشتریان و عوامل دیگر متغیر باشد. در زیر برخی ایده‌ها و عناصری که معمولاً در طراحی بسته بندی پیراهن مردانه استفاده می‌شوند، ذکر می‌کنم:

  •  معمولاَ از لوگو و نام برند روی جعبه بسته بندی پیراهن مردانه استفاده می شود. این عناصر به عنوان هویت برند و شناسایی محصول در بازار به‌ کار می‌روند.
  • تصاویر پیراهن‌های مردانه می‌توانند بر روی بسته بندی قرار بگیرند تا به مشتریان نشان دهد، در داخل بسته، پیراهن‌هایی با کیفیت و زیبا قرار دارد.
  •  استفاده از الگوها و طرح‌های مختلف می‌تواند بسته بندی را جذاب و زیبا کند. مثلاً نقاشی‌ها و طرح‌های هنری می‌توانند در طراحی بسته بندی پیراهن مردانه استفاده شوند.
  •  رنگ‌های مناسب و جذاب در طراحی بسته بندی پیراهن مردانه نقش مهمی دارند. رنگ‌های ساده و کلاسیک یا رنگ‌های زنده و پویا ممکن است بر اساس سبک پیراهن و جذابیت بیشتر، مورد نظر مشتریان باشد.

چاپ روی بسته بندی پیراهن مردانه

چاپ روی بسته بندی پیراهن مردانه

چاپ روی بسته بندی پیراهن مردانه می‌تواند شامل اطلاعاتی مانند نام برند، لوگوی برند، طرح‌های گرافیکی جذاب و مرتبط با پیراهن، استفاده از تصویر مدلینگ روی جعبه پیراهن باشد که جعبه بسته بندی را جذاب تر نشان دهد.

به طور کلی در طراحی بسته بندی پیراهن مردانه، انتخاب طرح مناسب و چاپ آن بسیار مهم است. زیرا بیشترین سهم برای دیده شدن محصول و فروش پیراهن، چاپ روی جعبه ها می باشد.

هرچه چاپ زیباتر باشد جذب بازار متقاضیان به سمت برند تولید شده شما بیشتر خواهد بود. با کارا کارتن می توان تمام رویاهای خود را در بازار هدف محقق کنید.

خرید جعبه پیراهن مردانه به چه صورت است؟

برای خرید جعبه پیراهن مردانه، شما  می‌توانید به وب‌سایت‌ کارخانه کارتن سازی کارا کارتن مراجعه کنید و سفارش خود را با بهترین کیفیت تکمیل کنید. کارا کارتن تولید کننده جعبه بسته بندی پیراهن مردانه با تیراژ بالا و نازلترین قیمت همراه شما خواهد بود تا شما تولید کننده عزیز در بازار هدف خود، پرفروش دیده شوید.

برندینگ و مارکتینگ در صنعت پوشاک بسیار حائز اهمیت است ،طراحان ما با آنالیز رقبایتان بهترین جعبه بسته بندی پیراهن مردانه را برای شما طراحی می کنند.

توصیه کارا کارتن به شما این است که جنس مقوای استفاده شده خود را هنگام سفارش از میان مرغوبترین مقواها انتخاب کنید تا به رشد صعودی فروش محصول تولید شده خود در بازار برسید.

جعبه پیراهن عمده

جعبه پیراهن عمده  (سخن آخر)

 مشتری های عزیز کاراکارتن، شما می‌توانید با تولیدکنندگان مستقیم جعبه‌های بسته بندی یا با عرضه‌کنندگان عمده در ارتباط باشید. 

کاراکارتن، کارخانه تولید جعبه بسته بندی پیراهن مردانه، خریدی بدون واسطه با قیمت واقعی کارخانه، برای شما مشتری عزیز به ارمغان بیاورد.

کارخانه کارا کارتن با فروش جعبه های بسته بندی بدون واسطه آماده ثبت سفارش شما مشتری عزیز می باشد. برای ارتباط با کارا کارتن شماره را کلیک کرده(09121052603) تا بدون واسطه به تولید کننده وصل شوید.

 کارتن خود را با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت سفارش دهید. 

یکی از مزیت های سفارش بدون واسطه قیمت به صرفه و اقتصادی آن می باشد. کارا کارتن امید دارد محصولات خود را بدون واسطه به دست مشتری برساند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *