جعبه بسته بندی ظروف چینی

جعبه بسته بندی ظروف چینی در کارا کارتن با بالاترین کیفیت و طراحی زیبا در شیوه ها و مدل های مختلفی تولید می شود. در این مقاله شما را با بهترین کارخانه کارتن سازی در تولید جعبه بسته بندی ظروف چینی با مناسب ترین قیمت آشنا خواهیم کرد.

رسیدن به بهترین ها برای بهتر دیده شدن در بازار یک پروسه ی طبیعی است. بهترین ها همیشه در جستجوی هم هستند. 

وسایل چینی و شکستنی بخش بزرگی از وسایل یک خانه هستند، توجه و حساسیت به این وسایل سبب شده که تولید کننده های ظروف چینی و شکستنی، سعی می کنند محصولات خود را در جعبه های با کیفیت مناسب بسته بندی کنند.

جعبه بسته بندی ظروف چینی و شکستنی

جعبه بسته بندی ظروف چینی و شکستنی

شاید برای شما پیش آمده باشد وقتی می خواهید ظروف چینی خریداری کنید فروشنده هنگام باز کردن جعبه بسته بندی ظروف چینی با چینی های شکسته روبرو می شود، هنگامی که شما با این صحنه مواجه می شوید از خرید این محصول خودداری می کنید.

حال مشکل از کجاست؟ کیفیت ظروف؟ یا کیفیت کارتن بسته بندی آن؟

 قطعاَ یک برند معروف باید از بسته بندی ای استفاده کند که بهترین کیفیت را داشته باشد.

همانطور که می دانید هنگام خرید یک محصول قبل از دیدن آن با کارتن بسته بندی آن مواجه می شوید، یک بسته بندی محکم و شکیل نظر خریدار را به خود جلب می کند و به این نتیجه می رسد که محصول مانند کارتن با کیفیت می باشد. اگر دقت کرده باشید افراد با عقلشان تصمیم می گیرند و با احساسشان خرید می کند پس یک تولید کننده باید بتواند احساسات مخاطبان خود را نیز درگیر کند.

در ساخت جعبه بسته بندی ظروف چینی معمولاَ از کارتن های چند لایه مانند کارتن های دولایه (سینگل فیس)،  کارتن سه لایه ، کارتن های چهار لایه یا کارتن پنج لایه استفاده می شود.

 این جعبه ها با توجه به وزن محصول انتخاب می شوند. در کارخانه های کارتن سازی انواع مختلف کارتن ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با توجه به جنس و نوع محصول به مشتری، پیشنهاد و بعد از تایید، سفارش و خریداری می شود.

برای اطلاع از ویژگی ها و مشخصات انواع کارتن ها می توانید روی لینک های آن کلیک کرده تا به صفحه مورد نظر انتقال داده شوید و اطلاعات کاملی راجب هر نوع از کارتن بدست آورید.

با توجه به مطالعه آن ها متوجه می شوید که کارتن های سینگل فیس و کارتن های 4 لایه باید به صورت لمینتی ساخته شوند. ولی کارتن های 5 لایه و 3 لایه را می توان هم به صورت چاپ کارتن فلکسو و هم کارتن لمینتی تولید کرد. 

اگر ظروف چینی تولید کننده بسیار شیک و مدرن باشد باید از کارتن دایکاتی استفاده کند. برای اطلاع از جعبه دایکاتی روی لینک آن کلیک کرده تا مقاله آن را به  طور کامل مطالعه نمایید.

جعبه دایکاتی جعبه ای با برش مرتب و منظم است که برای ظروف لاکچری و لوکس استفاده می شود.

اهمیت جعبه بسته بندی ظروف چینی و شکستنی

اهمیت جعبه بسته بندی ظروف چینی و شکستنی

اهمیت موضوع طراحی، چاپ، کیفیت در فروش و رضایت مشتریان به شرح زیر است:

هرچه کیفیت محصول بیشتر باشد قطعاَ باید بسته بندی آن نیز با توجه به درجه کیفیت فرق داشته باشد. محصولاتی که از کیفیت پایین تری برخوردار هستند به هیچ وجه از بسته بندی مرغوب و با کیفیت استفاده نمی کنند. 

با طراحی و چاپ انواع کارتن 7 لایه، کارتن لمینتی و… می توانید کیفیت متفاوت و متمایزی را تجربه کنید.

اما محصولاتی مانند چینی و ظروف شکستنی با توجه به درجه کیفیت دارای بسته بندی زیبا و محکمی هستند که خریدار را ترغیب به خریدن آن برند می کند.

شما می توانید با طراحی زیبای بسته بندی محصول تمامی جوانب از جمله حمل و نقل آسان بدون آسیب به ظروف، رضایت مخاطبان خود را بدست آورید که پایداری مشتری و تبلیغات برند شما را به دنبال خواهد داشت.

تولید کنندگان، محصول تولیدی خود را با توجه به درجه کیفیت بسته بندی روانه بازار می کنند.  طراحی و چاپ با کیفیت شما را از رقبایتان متمایز خواهد کرد

اگر شما تولید کننده ظروف لوکس و شکستنی هستید برای بسته بندی محصولات خود به بهترین سایت مراجعه کرده اید.

 کارا کارتن با توجه به سلیقه و کیفیت محصول شما جعبه بسته بندی آن را برای شما تولید خواهد کرد. طراحی و چاپ جعبه بسته بندی ظروف چینی به شکل ها و قیمت های مختلفی انجام می گیرد. که تمامی این موارد با سلیقه و انتخاب شما خواهد بود.

تولید کنندگان و تمامی مدیران کارخانه های بزرگ با توجه به کیفیت مواد اولیه خود، توجه زیادی به کیفیت چاپ برای تبلیغات محصول خود دارند به موضوع چاپ در کارتن های بسته بندی نیز دقت ویژه ای نشان می دهند .

طرز فکر تمامی تولید کنندگان در بازار این است که بسته بندی محصولات در واقع یک ویترین تبلیغاتی برای آن محصول می باشد.

در جعبه بسته بندی ظروف چینی نیز توجه زیادی به این موضوع می شود. برای خرید و سفارش جعبه بسته بندی ظروف چینی می توانید با شماره 09121052603 تماس بگیرد.

کارتن بسته بندی ظروف چینی از مقواهای با کیفیت ساخته می شود. این مقواها باید از گرماژ مناسبی ساخته شوند تا بتوانند از محتویات درون جعبه بسته بندی ظروف چینی محافظت کند و از شکستن ظروف و ضربه به آن ها جلوگیری کند. 

جهت استعلام قیمت ها و اطلاع از قیمت انواع کارتن ها می توانید به سایت کارا کارتن مراجعه کنید. کارشناسان مشتاقانه پاسخگوی سوالات شما درباره جعبه بسته بندی ظروف چینی خواهند بود. شماره تماس کارا کارتن 09121052603 می باشد.

کارتن بسته بندی ظروف

کارتن بسته بندی ظروف

شرکت کارا کارتن مجهز به به روز ترین دستگاه های تولید کارتن بسته بندی، دستگاه های چاپ پیشرفته و استفاده از مواد اولیه با کیفیت آماده قبول انواع سفارشات اعم از تولید جعبه بسته بندی ظروف چینی، طراحی و چاپ روی کارتن چینی، طراحی و چاپ روی کارتن های بسته بندی ظروف شیشه ای، تولید کارتن بسته بندی سه لایه برای انواع ظروف شکستنی، طراحی و تولید کارتن برای ظروف چینی با توجه به وزن آن ها، طراحی و چاپ کارتن های لیوان و فنجان های چینی و شیشه ای، تولید انواع کارتن لمینتی برای ظروف شکستنی، چاپ و طراحی انواع جعبه های بسته بندی ظروف چینی به صورت رنگی می باشد.

قیمت جعبه مقوایی

قیمت جعبه مقوایی

قیمت جعبه بسته بندی ظروف چینی مقوایی می‌تواند متغیر باشد و به عوامل زیادی بستگی دارد. در زیر، فاکتورهایی را که ممکن است بر روی قیمت تاثیر بگذارند، بررسی می‌کنیم:

 ابعاد جعبه: ابعاد جعبه، اندازه و حجم آن را تعیین می‌کند. جعبه‌های بزرگتر معمولاً قیمت بالاتری دارند و بالعکس.

جنس مقوا: نوع مقوایی که برای ساخت جعبه بسته بندی ظروف چینی استفاده می‌شود نقش مهمی در قیمت دارد. مقوای معمولی و استاندارد معمولاً ارزانتر هستند، در حالی که مقوای با کیفیت بالاتر، مقاومت بیشتر و قابلیت چاپ بهتری دارند، اما هزینه بیشتری دارند. همانطور که در بالا گفته شد از مقواهای 3 لایه، 4 لایه، 5 لایه و 7 لایه برای تولید جعبه بسته بندی ظروف چینی استفاده می کنند.

 تعداد سفارش: حجم سفارشی که شما به کارخانه کارتن سازی می‌دهید، می‌تواند تاثیر زیادی بر قیمت داشته باشد. بیشترین تعداد سفارش، امکان بیشتری برای افزایش تخفیف و قیمت مناسب تر دارد. هرچه تیتراژ بالاتر باشد قیمت برای شما کمتر خواهد شد.

طرح و چاپ: اگر شما نیاز دارید روی جعبه‌ها طرح و لوگوی خاصی چاپ شود، این ممکن است به قیمت افزوده شود. چاپ با رنگ‌های بیشتر، تکنیک‌های ویژه مانند چاپ حرارتی یا طلاکاری نیز می‌توانند قیمت را بالا ببرند.

جعبه سازی آنلاین

جعبه سازی آنلاین

امروزه صنعت کارتن سازی در ایران یک صنعت کاملاَ سنتی است. اما اگر شما می خواهید جعبه های بسته بندی را با کیفیت بالا انجام دهید و به کسب و کار خود رونق خاصی ببخشید می بایست با کارخانه های تولید کننده بسته بندی کارتن پیشرفته و مجهز به دستگاه های جدید با تکنولوژی روز دنیا همکاری کنید.

ما در کارخانه کارا کارتن سعی کرده ایم کاری فراتر از رقبای خود به مشتری تحویل دهیم زیرا پرسنل کارا کارتن همگی مجرب و متخصص در زمینه کاری خود هستند. اگر با کارا کارتن همکاری کرده باشید قطعا می دانید که ما از هر نظر با رقبای خود فرق داریم چه از نظر برخورد و تعاملات اجتماعی با مشتری و چه از نظر رضایت توافق دو طرفین در بستن قرارداد. کارا کارتن با شما خواهد بود که یک بسته بندی خاص و زیبا در خور مشتری تحویل دهید . بهترین ها به دنبال بهترین ها خواهند بود.

شماره تماس با کارا کارتن 09121052603 است.

جعبه کارتنی

جعبه بسته بندی خشکبار

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *