کارتن بسته بندی شیرینی و کیک درجه 1

 امروزه کارتن بسته بندی شیرینی و کیک با طراحی زیبا باعث میشود مشتریان نسبت به خرید شیرینی تمایل بیشتری نشان دهند. در صورتی که کارتن بسته بندی شیرینی و کیک به گونه ای باشد که کیفیت و بهداشتی بودن محصول را به نمایش بگذارد و محتویات داخل کارتن را به خوبی حفظ و نگهداری کند درصد فروش محصول  که یکی از فاکتورهای مهم تولید کنندگان می باشد بالا خواهد رفت.

 امروزه اغلب مشتریان قبل از تست محصول کارتن بسته بندی آن را نیز مدنظر قرار داده و در صورت مورد پسند بودن ظاهر بسته بندی ترغیب به خرید محصول از جمله شیرینی و کیک می شوند.

 

انواع کارتن بسته بندی شیرینی و کیک

 

انواع کارتن بسته بندی شیرینی و کیک

 بعضی از کارتن های بسته بندی شیرینی و کیک به صورت سفارشی تولید می شوند اما بعضی از مشتریان از کارتن بسته بندی شیرینی و کیک بصوت آماده  استفاده می کنند.

 میتوان کارتن بسته بندی شیرینی و کیک را به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای فروش برشمرد، شرکت کارتن سازی کارا کارتن آماده ثبت سفارش شما برای تهیه انواع کارتن بسته بندی شیرینی و کیک  با طراحی جذاب و منحصر بفرد توسط مجرب ترین طراحان شرکت می باشد. شماره تماس شرکت کارتن سازی کارا کارتن(09121052603). 

در ادامه مطلب می خوانید:

 

کارتن بسته بندی شیرینی های سفارشی 

جعبه ها و کارتن بسته بندی شیرینی و کیک سفارشی یکی از پرکاربردترین نوع بسته بندی می باشد که در اکثر قنادی ها و شیرینی فروشی ها برای جذب مشتری  بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

اکثر قنادان برای متفاوت بودن قنادی خود اسم قنادی را روی جعبه  شیرینی و کیک چاپ میکنند در اغلب موارد کارتن بسته بندی شیرینی و کیک به شکل سفارشی بوده که با طرح های خاص و هک نام برند و لوگو قنادی انجام میشود. 

به همین علت است که این جعبه ها در دنیای مارکتینگ به عنوان تکنیک برندینگ محسوب می شود. اکثر کارخانه های کیک و شیرینی آماده و قنادان این تکنیک برای بازاریابی استفاده می شود. 

کارتن بسته بندی شیرینی و کیک آماده

کارتن بسته بندی شیرینی آماده و کادوئی

جعبه بسته بندی شیرینی آماده و کادوئی امروزه نیز در بازار عرضه می شود. ورق زمینه این نوع جعبه ها متفاوت می باشد، معمولاَ کارتن بسته بندی کیک و شیرینی آماده برای شیرینی های خشک یا کوکی ها استفاده می شود، چاپ و طرح این نوع شیرینی ها با شیرینی های خامه ای فرق دارد. در ادامه لازم بذکر می باشد که نوع ورق استفاده شده به حجم شیرینی در کارتن بسته بندی آن بستگی دارد.ورق ها یشیرین یدارای عرض ها ثابت هستند که معمولاَ در ابعاد 90،100،110،120 هستند و با در نظر گرفتن وزن شیرینی ها و کیک این کارتن ها برش داده می شوند.

پاکت بسته بندی شیرینی

پاکت بسته بندی شیرینی و کیک

شیرینی و کیک از مواد غذایی پرطرفدار محسوب می شوند که در تهیه و تولید آن توسط قنادان  با دقت بسیار و ظرافت خاصی انجام می شود که بهترین طعم و خارق العاده ترین طرح را به مشتری ارائه دهند.

در کارتن بسته بندی شیرینی و کیک پاکت های  شیرینی و کیک برای فروش شیرینی ها در تعداد کم به کار میرود.

 این نوع از بسته بندی معمولاَ در کافی شاپ ها پ استفاده و پرطرفدار می باشد. شرکت کارتن سایز کارا کارتن با تولید انواع پاکت های بسته بندی شیرینی و کیک با کیفیت به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت سفارش محصول خود را به ما بسپارید و با شماره شرکت تماس بگیرد(09121052603) و مراحل ثبت سفارش خود را با نازلترین قیمت کامل کنید. 

جنس این نوع از پاکت ها میتواند کرافت، مومی، تحریر،گلاسه باشد و با چاپ افست یا شابلونی انجام شود.

جنس زیره کارتن بسته بندی شیرینی و کیک

جنس زیره کارتن بسته بندی شیرینی و کیک

کارتن بسته بندی شیرینی و کیک از ورق های مختلفی تولید می شود که هرکدام از این نوع ورق ها برای بسته بندی انواع مختلفی از شیرینی ها و کیک ها مورد استفاده قرار می گیرد. صددرصد شما جعبه های شیرینی زیادی را به وفور مشاهده کرده اید، همانطور که دیده اید جعبه های شیرینی از زیره و رویه تشکیل شده است. زیره کارتن بسته بندی شیرینی و کیک برای چیدن شیرینی ها درون آن ساخته میشود و رویه آن روی بسته بندی قرار گرفته تا از ورود آلودگی درون جعبه جلوگیری شود، جنس این نوع از زیره ها متفاوت است که عبارتند از: 

  1. دوروصدفی
  2.  متالیز خطی دو رو
  3. صدفی opp
  4. متالیز ام پاس دو رو
  5. سوپر صدفی
  6. طلایی صدفی
  7. متالیز ام پاس
  8. گلاسه 
  9. پلی سوپر
  10. طلقی(برای کاپ کیک)

کارتن بسته بندی شیرینی و کیک از کجا بخرم؟

همانطور که در این مقاله خواندید کارتن بسته بندی شیرینی و کیک با توجه به نیاز و درخواست مشتریان به عرصه تولید خواهد رسید. مقوایی که برای کارتن بسته بندی شیرینی و کیک استفاده میشود باید از نوع بهداشتی و خاص باشد که شیرینی ها و کیک ها را داخل آن با خیال راحت بسته بندی کرد. زیرا بهداشتی بودن مسئله ای هست که از اهمیت بالایی برخوردار می باشد و این اطمینان را به شما بدهد که با خیال راحت شیرینی ها را داخل بسته بندی قرارداد و آن را به مشتری تحویل داد.

به شما توصیه می کنیم که سفارش محصول خود را به بهترین ها در این زمینه بسپارید،  شرکت کارتن سازی کارا کارتن با استفاده از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی این اطمینان را به شما می دهد که با خیال راحت سفارش  جعبه های شیرینی و کیک خود را از ما بخواهید. شماره تماس شرکت کارتن سازی کارا کارتن(09121052603).

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *