کارتن کفش | کارتن بسته بندی کفش

کفش های که در بازار عرضه می شود هرکدام کارتن بسته بندی مخصوص به خود را دارند، با توجه به کیفیت و برند کفش،کارتن بسته بندی کفش را، از نظر طراحی(زیبا و شکیل بودن، میزان فضای مورد استفاده) و کیفیت آن انتخاب می کنند.

شرکت کارتن سازی کارا کارتن، تولید کننده انواع بسته بندی کارتن های کفش از جمله کتانی، اسپرت و چرم، برای جذب مشتریان بیشتر جعبه کفش با کیفیت ارائه می دهد،تا بتوانید جعبه کفش با کیفیتی را جهت جذب  مشتری های بازار کفش خود داشته باشید.

در بسته بندی کفش باید از میان کارتن های بسته بندی کفش، کارتن بسته بندی منحصر بفرد را انتخاب نمایید،که ارزش تجاری خاصی برا ی تولید کننده کفش خواهد داشت.

برای مثال: در کارتن کفش  برای بچه ها می توان طرح و رنگ منحصر به فردی را استفاده کرد که مشتری ها را به خود جذب نماید،شرکت کارا کارتن این طراحی را برای شما با بهترین کیفیت انجام می دهد.

 

کارتن بسته بندی کفش

کارتن های کفش شامل موارد زیر است:

کارتن بسته بندی کفش مقوایی

پر استفاده ترین  نوع کارتن کفش برای بسته بندی،کارتن مقوایی است. جنس مقوایی که در این بسته بندی استفاده می شود قطعا باید از درجه کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارباشد.

کارتن های مقوایی دارای انواع مختلفی هستند مانند: دو تکه ،کتابی، کشویی و غیره می باشد. نوع کارتن ها ی کفش کشویی جز کارتن های مقوایی است که بسیار لاکچری و مدرن  می باشد و از کفش محافظت می کند. از این نوع کارتن می توان برای انواع کفشها استفاده کرد اما این نوع از بسته بندی بیشتر برای کفش های مجلسی و  رسمی مورد استفاده می شود.

 

کارتن بسته بندی کفش

کفش هایی که از قیمت بالایی برخوردارهستند و با برند خاصی وارد بازار می شوند  باید برای بسته بندی آن ها ازکارتن های لوکس و لاکچری استفاده کرد، بنابراین از مواد با کیفیت در ساخت این نوع جعبه استفاده می شود.

طراحی کارتن بسته بندی کفش

در طراحی کارتن های کفش می توان از جعبه کرافت یا جعبه با روکش لمینت استفاده کرد. کارتن های  هاردباکس نیز برای کفش ها ی لوکس و لاکچری مورد استفاده قرار می گیرد.

سایز کارتن بسته بندی کفش

شرکت کارا کارتن ؛ کارتن های تولید شده با اندازه های مختلفی دارد، شما می توانید برای سفارش و خرید کارتن بسته بندی کفش  به ما مراجعه نمایید و یا با تماس با کارشناسان واحد فروش(09121052603) سفارش و استعلام قیمت بگیرید.

همانطور که میدانید کفش های زنانه،مردانه و بچه گانه دارای سایز های متفاوتی هستند بنابراین اندازه و سایز کارتن ها با هم متفاوت می باشد و با توجه به نوع کفش سفارش داده می شود.

استفاده از جعبه کفش چه کمکی می کند؟

جعبه های کفش خام ،کفش ها ی شما را در برابر نور خورشید و گرد و غبار فضای نگهداری و دمای شدید محافظت می کند.بعضی از افراد ترجیح می دهند کفش های خود را در در کارتن های  اصلی خود نگهداری کنند که افراد دیگر نتوانند آن را روی زمین یا قفسه ببینند.

کارتن کفش شبیه خانه آن است. زمانی که کفش های با کیفیت پوشیده نمی شوند باید در خانه‌شان زندگی کنند. کارتن  های کفش به راحتی روی هم چیده می‌شوند و بهترین محافظت را برای کفش‌های شما خواهند داشت.

یک ایده برای شناسایی آسان کفش های خود بدون نیاز به باز کردن جعبه آن،به سادگی از کفش ها عکس بگیرید و آن را به بیرون جعبه بچسبانید.در نتیجه کفش‌ها باید از گرد و غبار، آب و آفتاب محافظت شوند .نگهداری صحیح کفش ها کمک می کند که ماندگاری کفش ها عالی به نظر برسند و برای چندین فصل دوام بیاورند.

 کارتن کفش را از کجا بخرم؟

شرکت کارتن سازی کارا کارتن  در طراحی و بسته بندی خلاقانه  شما را در این زمینه کمک می نمایند. همین حالا با کارشناسان کارتن سازی کارا کارتن تماس حاصل نمایید(09121052603) تا شما را در جهت ایده ها و سفارشات و استعلام قیمت راهنمایی نمایند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *