جعبه بسته بندی پیتزا

یکی از مهم ترین بسته بندی ها در فست فودها جعبه بسته بندی پیتزا است. جعبه بسته بندی پیتزا وسیله ای است برای جابجایی پیتزا که نیاز به یک بسته بندی شیک با طراحی هنرمندانه دارد، این ویژگی ها شما را در بازار رقابت از دیگر رقبا متمایز خواهد کرد. جعبه بسته بندی پیتزا باید دارای ابعاد استاندارد و با کیفیت باشد که هنگام جابجایی آن کیفیت پیتزا خراب نشود و مشتری هنگام باز کردن جعبه پیتزا با پیتزای نرم شده و سرد روبرو نشود.

 در این مقاله به ویژگی های جعبه بسته بندی پیتزا می پردازیم، ساخت این جعبه ها در کارخانه های کارتن سازی انجام می شود.

 

ویژگی های جعبه بسته بندی پیتزا

 

ویژگی هایی که یک جعبه بسته بندی پیتزا باید داشته باشد

مقاومت جعبه پیتزا:

یک جعبه بسته بندی پیتزا استاندارد و مناسب باید این ویژگی ها را که ذکر می کنیم داشته باشد.

اولین ویژگی که یک جعبه بسته بندی پیتزا باید داشته باشد مقاومت آن است، حمل و نقل و جابجایی پیتزا توسط موتور انجام می گیرد پس این نوع از بسته بندی باید مقاومت خوبی داشته باشد که هنگام جابجایی خراب نشود. طراحی و بسته بندی جعبه باید به گونه ای باشد که هنگام جابجایی محتویات داخل جعبه تکان نخورد و شکل ظاهری پیتزا نیز حفظ شود و جعبه هیچ نوع آسیبی نبیند. 

 کارتن بکار رفته در این نوع از بسته بندی باید سه لایه را پوشش دهد، این لایه ها را با کاربرد آن به ترتیب توضیح می دهیم:

لایه بهداشتی: لایه ای که روی ورق مقوای جعبه کشیده می شود و قابلیت این را دارد  که تمامی اطلاعات از جمله تاریخ تولید و کد بهداشتی و… روی جعبه درج شود. این لایه از جنس پلاستیکی می باشد.

لایه میانی:لایه ای است که از مقواهای بازیافتی برای ساخت آن استفاده می شود و مقاومت این لایه تاثیر زیادی در کیفیت جعبه بسته بندی پیتزا دارد.

لایه بیرونی: لایه ای است که بنا به درخواست مشتری انتخاب می شود چون با توجه به مدل مقواها (کرافت، کاغذ سفید یا تحریر، کاغذ روغنی یا کاغذ گلاسه انتخاب می شود. 

با توجه به جنس مقوا ها انتخاب شده نحوه چاپ روی این نوع از جعبه ها نیز متفاوت خواهد بود.

 از میان این نوع از مقواها کاغذ کرافت مقرون به صرفه ترین نسبت به انواع دیگر است. 

اما از نظر بهداشتی بودن جعبه بسته بندی پیتزا به شما پیشنهاد می شود که کاغذ گلاسه یا روغنی را استفاده کنید به این دلیل که ضخامت این نوع کاغذ از همه بیشتر است و ظاهر خوب و حس سالم بودن محصول را به مشتری انتقال می دهد.

تولید بهداشتی جعبه پیتزا

 تولید بهداشتی جعبه بسته بندی پیتزا:

جعبه بسته بندی پیتزا باید به شکلی باشد که از نظر بهداشتی کاملا تایید شده باشد و این مسئله بسیار مهمی است زیرا با سلامت انسان ها در ارتباط است. 

همانطور که میدانید پیتزایی را که مشتری سفارش می دهد باید گرم باشد تا مشتری از تازه بودن آن مطمئن شود پس  لایه میانی جعبه بسته بندی پیتزا باید از جنس مقوایی مرغوب و کاملا بهداشتی ساخته شود که هنگام قرار دادن پیتزای گرم، پیتزا به جعبه نچسبد به همین دلیل لایه داخلی که برای این نوع از جعبه استفاده می شود باید کاملا بهداشتی باشد و به گونه ای طراحی شود که از ورود آلودگی به داخل جعبه جلوگیری شود. 

کارخانه کارتن سازی کارا کارتن تمام اصول اولیه برای تولید جعبه های بهداشتی رعایت کرده. شماره تماس جهت سفارش محصول (09121052603).

 

حفظ و نگهداری گرمای پیتزا در جعبه

 

حفظ و نگهداری گرمای پیتزا و خروج گرمای اضافی:

همانطور که میدانید غذای سرد مورد پسند عموم مردم نمی باشد و اکثر مردم تمایل به خوردن وعده غذایی گرم حتی فست فود ها هستند، بنابراین جلب رضایت مشتری یکی از تکنیک های حفظ مشتری می باشد.

 در فست فودها سعی بر آن است که پیتزا را به صورت کاملا گرم و تنوری به دست مشتری برسانند در نتیجه باید جعبه هایی را سفارش دهند که لایه مقاوم در آن بکار رفته باشد تا بتواند گرمای پیتزا را حفظ کرده و بدون گرفتن کوچکترین بخاری و حفظ شکل ظاهری آن بدست مشتری رساند. 

همچنین جعبه بسته بندی پیتزا باید به شکلی طراحی شود که دارای منافذی باشد تا گرمای اضافی پیتزا از طریق منافذ از جعبه خارج شده و از کیفیت پیتزا نکاهد. 

حالا با کارتن سازی کارا کارتن تماس گرفته (09121052603) زیرا تمام این نکات گفته شده کاملا رعایت می شود. 

درج سیب سلامت روی جعبه پیتزا

 

درج علامت سیب سلامت روی جعبه پیتزا:

لوگوی حک شده سیب سلامت روی هر محصولی نشان از این را دارد که کیفیت محصول بالا و کاملا بهداشتی و مطابق با استانداردهای سازمان غذا و دارو می باشد. درج  نشان سیب سلامت روی جعبه بسته بندی پیتزا به مشتریان اطمینان می دهد که محصول خریداری شده از جعبه گرفته تا مواد خوراکی داخل آن کاملا مطابق با استانداردهای بهداشتی است. 

این موضوع باعث ثابت و همیشگی بودن مشتری ها و پیشنهاد دادن آن به اطرافیان خود می شود. 

شرکت کارتن سازی کارا کارتن آماده قبول سفارشات شما برا جعبه بسته بندی پیتزا می باشد شماره تماس این شرکت(09121052603).

 

طراحی جعبه بسته بندی پیتزا

 

طراحی جعبه بسته بندی پیتزا:

تمامی فست فودها در سراسر جهان تلاش دارند غذایی را  به مشتری تحویل دهند که  در بسته بندی شکیل با طراحی منحصر به فرد و اختصاصی باشد تا هنگامی که مشتری بسته بندی محصولات آن ها را ببیند سریع برند و نام فست فود آنها در ذهنش تداعی شود.

با طراحی طرح های جذاب توسط طراحان در این زمینه شما می توانید با توجه به برند، جعبه منحصر به فرد خود را سفارش داده و خود را از دیگران متمایز نمایید.

شرکت کارتن سازی کارا کارتن با طراحان گرافیکی مجرب برای طراحی جذاب و شیک جعبه های بسته بندی پیتزا شما را در حیطه برندینگ و مارکینگ کمک کرده تا بتوانید سفارش خود را به راحتی ثبت نمایید.

شماره تماس کارخانه کارتن سازی کارا کارتن (09121052603).

 

    

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *