خرید کارتن بزرگ

خرید کارتن بزرگ در شرکت کارا کارتن که به عنوان کارتن سازی تهران در حال فعالیت می باشد با قیمتی بسیار مناسب امکان پذیر است. همان طور که می دانید کارتن ها از نظر سایز و ابعاد دارای تنوع زیادی هستند. اما کارخانه کارتن سازی کارا کارتن با بهره بری از پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی و مجهز ترین خط تولید کارتن سازی قادر است تا انواع مختلف کارتن ها اعم از کارتن لمینتی ، انواع کارتن میوه ، کارتن سه لایه ، کارتن پنج لایه و … را با بالاترین کیفیت تولید کند. تمامی مشتریان می توانند جهت خرید خرید کارتن بزرگ ،کارتن بسته بندی ، خرید کارتن اسباب کشی  ، خرید کارتن بدون چاپ و به طور کلی انواع مختلف کارتن به دو صورت حضوری و یا تلفنی ، سفارش خرید خود را در این شرکت ثبت کنند، تا کارتن های مورد نظرشان را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرند.

خرید کارتن بزرگ

خرید و فروش کارتن

امروزه بنگاه های زیادی به خرید و فروش کارتن می پردازند. اما اگر خرید کارتن بزرگ ، کارتن میوه ، کارتن لمینتی ، کارتن سه لایه ، کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه ، کارتن کوچک و یا به طور کلی هر نوع کارتن متناسب با نیازتان دارید ، بهترین راه خرید مستقیم از کارخانه های کارتن سازی می باشد. به این ترتیب هم سفارشاتتان زودتر به دستتان خواهد رسید و هم خریدتان را با مبلغ بسیار کمتر و قیمتی بسیار مناسب تر انجام می دهید. مجموعه کارا کارتن نیز به جهت جلب رضایت مشتریان و پایین آوردن هر چه بیشتر قیمت ها برای مصرف کنندگان ، اقدام به حذف تمامی واسطه ها و فروش کاملا مستقیم کرده است. قیمت کارتن ها در این مجموعه از سطح بازار بسیار مناسب تر است و دلیل آن هم فروش مستقیم این مجموعه می باشد. در بسیاری از کارخانه ها قیمت پایین ناشی از کمبود کیفیت کالا ها و استفاده بیش از حد از ضایعات کارتن ، در مواد اولیه سیاخت کارتن ها می باشد. به همین دلیل کنترل کردن کیفیت کالا ها پیش از خرید بسیار حائز اهمیت است.

خرید کارتن بسته بندی

خرید کارتن بسته بندی نیز مانند خرید کارتن بزرگ در مجموعه کارا کارتن با قیمتی بسیار مناسب امکان پذیر است. کاربرد انواع کارتن ها در بسته بندی اقلام مختلف است که می تواند لوازم منزل هنگام اسباب کشی باشد ، کالا و محصول تولید شده در کارخانه ها و…. است. نکته ی قابل توجه در مورد تمامی این موارد این است که که کارتن مورد استفاده باید متناسب با چیزی تهیه شود که قرار است بسته بندی شود. برای مثال یک کارتن سه لایه مقوایی برای بسته بندی یک تلویزیون مناسب نخواهد بود. چرا که تلویزیون به دلیل وزن بالا و حساس بودن به ضربه باید حتما کارتنی بیسیار مقاوم و محکم داشته باشد که هم وزن آن را تحمل کند و هم بتواند از آن در برابر ضربات احتمالی هنگام حمل و ارسال محافظت کند. جهت خرید کارتن بزرگ و کوچک  و همینطور استعلام قیمت همه روزه می توانید با شماره های درج شده در انتهای مطلب تماس حاصل کنید.

خرید کارتن بدون چاپ

خرید کارتن بدون چاپ

منظور از کارتن بدون چاپ ، کارتن های ساده مقوایی هستند که فاقد هرگونه چاپ از انواع لمینتی ، فلکسو و … می باشند. این دسته از کارتن معمولا قیمت مناسب تری نسبت به دیگر انواع کارتن ها دارند دلیل آن هم عدم وجود چاپ روی آن ها می باشد. زیرا وجود چاپ روی کارتن ها بسته به نوع چاپ ، مقداری به قیمت آن ها می افزاید. برای مثال برای خرید کارتن بزرگ همراه با چاپ طرح تلویزیون (محصول احتمالی یک کارخانه) ، قیمت تمام شده ی کارتن مقداری بیشتر از قیمت همان کارتن بدون چاپ تصویر محصول روی آن می باشد. محبوب ترین و پر کاربرد ترین نوع چاپ نیز چاپ لمینتی است که مراحل و پروسه ی آن کمی با دیگر انواع چاپ متفاوت است. در لمینت کارتن ، تصویر مستقیما روی کارتن چاپ نمی شود ، بلکه روی یک لایه نازک پلاستیکی چاپ می شود و سپس به کمک دستگاه لمینت کارتن ، اون لایه روی کارتن چسبانده می شود.

خرید کارتن اسباب کشی

برای خرید کارتن اسباب کشی در ابعاد مختلف می توانید همه روزه با شماره 09121052603 تماس حاصل کنید. لازم به ذکر است که در خرید کارتن بزرگ برای اسباب کشی دقت لازم را به عمل بیاورید ؛ یعنی برای بسته بندی اقلامی که وزن بالایی دارند و یا در برابر ضربه حساس هستند و احتمال شکستنشان وجود دارد ، حتما از کارتن های پنج لایه استفاده کنید که از مقاومت و استحکام کافی برخوردار باشند. در مخقابل برای بسته بندی اقلامی که شکستنی نبوده و وزن زیادی هم ندارند می توانید از کارتن های سه لایه استفاده کنید که قیمت مناسب تری نیز دارند. اگر برای انتخاب کارتن مناسب ، نیاز به مشاروه داشته باشید نیز می توانید با مجموعه کارا کارتن تماس حاصل کنید.

خرید و فروش کارتن

خرید و فروش کارتن

برای خرید و فروش کارتن به صورت عمده و خرده ( مانند خرید کارتن بزرگ در تیراژ بالا و یا پایین) پیشنهاد می شود که به جای مراجعه به بنگاه های خرید و فروش کارتن و یا سایت های فروشگاهی که اقدام به فروش محصولات دیگر شرکت ها و کارخانه می کنند ، به کارخانه های کارتن سازی مراجعه کنید. چرا که خرید از واسطه ها باعث می شود تا قیمت خرید شما بالاتر از قیمت منصفانه ی کارتن ها باشد. هر واسطه یا فروشگاهی برای دریافت سود خود ، مقداری به قیمت محصول اضافه می کند به عنوان پورسانت فروشگاه یا سود فروشگاه از فروش. به این ترتیب مشتری یا همان مصرف کننده نهایی کارتن ها را با قیمتی بالاتر از قیمت کارخانه خواهد خرید که در تیراژ بالا ، مبلغ چشم گیری خواهد شد.

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی (ورق سازی و کارتن سازی) آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *