تولید ورق کارتن

تولید ورق کارتن

تولید ورق کارتن نیز یکی از فعالیت های شرکت کارتن سازی کاراکارتن می باشد. در واقع تمامی شرکت های فعال در صنعت کارتن سازی به تولید ورق کارتن نیز می پردازند چرا که اولین مرحله در ساخت کارتن ، تولید ورق کارتن مورد نیاز می باشد. از آنجایی که شرکت کارا کارتن از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی در خط تولید کارتن سازی اش استفاده می کند ، قادر است تا تمامی انواع ورق کارتن ها ، کارتن پنج لایه ، کارتن سه لایه ، کارتن لمینتی و …. را با  میزان مرغوبیت بالا و مناسب ترین قیمت ، در کمترین زمان ممکن تولید کرده و به سراسر کشور ارسال کند.

انواع ورق کارتن

انواع ورق کارتن

تولید ورق کارتن معمولا در تنوع بسیار بالا انجام می شود چرا که انوع ورق کارتن دارای تنوع بالایی بوده و ورق کارتن ها از نظر نوع فلوت و تعداد لایه ها و همچنین جنسشان به دسته های زیادی تقسیم می شوند.

از نظر نوع فلوت باید گفت که تولد ورق کارتن در 5 نوع A,B,C,E,F  انجام می شود که پرکاربرد ترین آن در کارتن سازی ورق کارتن e فلوت می باشد.

از نظر تعداد لایه نیز باید بدانید ورق کارتن ها معمولا یا تک لایه ( سینگل ) هستند و یا از سه ، پنج و یا هفت لایه ساخته می شوند. در چه تعداد لایه های ورق کارتن بیشتر باشد ، میزان مقاومت و استحکام آن نیز بالاتر خواهد بود.

از نظر جنس نیز لازم به ذکر است که تولید ورق کارتن با استفاده از مواد اولیه مختلفی صورت می گیرد و منظور از جنس ورق کارتن دقیقا مواد اولیه ای می باشد که ورق از آن ساخته می شود. (برای مثال ورق کارتن کرافت از کاغذ یا خمیر کرافت ساخته و تولید می شود.)

انواع ورق کارتن

قیمت ورق کارتن نیز تماما با توجه به نوع ورق کارتن که در بالا به طور کامل توضیح داده شد مشخص می شود. معمولا تولید ورق کارتن در لایه های بالاتر به دلیل مصرف شدن مواد اولیه ی بیشتر هزینه بر تر بوده و قیمت ورق کارتن ها با توجه به تعداد لایه هایشان مشخص می شود. از طرفی قیمت مواد اولیه به کار رفته در ساخت ورق ها و همین طور ساختار آن ها از نظر نوع فلوت نیز در قیمت گذاری آن تاثیر گذار است.

انواع ورق کارتن

خرید ورق کارتن

خرید ورق کارتن از شرکت های که کار تولید ورق کارتن انجام می دهند به صورت مستقیم ، بهترین راهکار برای خرید با قیمت مناسب است. چرا که خرید به صورت مستقیم و بدون واسطه باعث کوتاه شدن دست دلالان و در نتیجه خرید با قیمتی ارزان تر می باشد و شرکت کارا کارتن اقدام به تولید ورق کارتن و کارتن و همچنین فروش مستقیم و بدون واسطه تمامی محصولات خود کرده است تا بتواند به مشتریان خود کمک کند تا خرید خود را با کم ترین هزینه به انجام برسانند.

قیمت ورق کارتن e فلوت

این نوع ورق کارتن به دلیل داشتن تعداد بالایی دندانه از محکم ترین نوع ورق کارتن ها می باشد. همچین به دلیل ظرافت و صافی سطح  آن ، بهترین نوع ورق کارتن برای انجام چاپ لمینتی می باشد. کارتن های ساخته شده با استفاده از ورق کارتن نوع e می توانند اجسام را تا وزن 20 کیلو گرم بسته بندی کنند. همچنین همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم این نوع ورق کارتن ، پرکاربردترین نوع ورق در کارتن سازی می باشد.

ورق کارتن خام

لیست تولیدکنندگان ورق کارتن

 

کارتن سازی
کارتن سازی تهران

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد.

کارخانه کارتن سازی
ورق سازی
کارتن میوه
کارتن لمینتی
کارتن سه لایه
کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *