کارتن مقوایی

کارتن مقوایی یکی از اجزای زندگی روزمره به حساب می آید. هر محصولی که خریداری می کنید برای محافظت آن از کارتن استفاده شده است. کارتن ها با توجه به نیاز شما می توانند در ابعاد و ضخامت های متفاوتی تولید شوند. کارتن های تولید شده در شرکت کارتن سازی کاراکارتن دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشد. برای خرید کارتن مورد نیاز در ضخامت و سایز دلخواه می توانید با شماره ی درج شده در صفحه تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید. سفارش شما در کمترین زمان ممکن به دستتان خواهد رسید.

09121052603

کارتن مقوایی
کارتن مقوایی

کارتن مقوایی ساده برای بسته بندی

کارتن های ساده و بدون چاپ توسط کارخانه های تولید کارتن در ابعاد و نوع های مختلفی تولید می شوند. درست است که شرکت به منظور برند سازی و شناخته شدن بیشتر اقدام به چاپ لوگو بر روی کارتن ها می نماید اما کارتن های ساده و بدون چاپ نیز در مصارف مختلفی استفاده می شوند.

برخی از کاربرد های کارتن ساده شامل: کارتن های اسباب کشی، کارتن های تولید شده برای آنلاین شاپ ها و … .

اگر قصد خرید کارتن های ساده دارید و می خواهید این کارتن های از پیش ساخته شده رو خریداری نمایید بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید:

کارتن های از پیش ساخته در سایز های استاندارد و همچنین به صورت کارتن 3 لایه و 5 لایه تولید می شوند. بنابر این اگر شما قصد خرید کارتن در ابعاد و یا ضخامت خاصی را دارید بهتر است کارتن های سفارشی را خریداری نمایید. این کارتن ها مطابق با خواست شما تولید شده و می تواند نیاز شما را به خوبی پاسخ گو باشد.

 

 

خرید آنلاین کارتن مقوایی

امروزه خرید آنلاین نیاز هر مجموعه ای می باشد. به دلیل کمبود وقت و همچنین مشغله ی زیاد افراد هر فروشگاه و کسب و کار برای موفق شدن در عرصه ی رقابت فروش محصولات بهتر است خرید آنلاین و غیر حضوری را به مجموعه ی خود اضافه نماید. در دنیای امروز افراد تمایل دارند بجای گذراندن وقت خود در بازار های شلوغ بتوانند از طریق موبایل در هر کجا که باشند سفارش خود را ثبت کرده تا در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرند.

مجموعه ی کاراکارتن در نظر دارد برای رفاه حال مشتریان و همچنین سهولت در خرید امکان ثبت سفارش از طریق تماس را برای مشتریان فراهم آورد. شما می توانید تنها با برقراری تماس انواع کارتن در ابعاد استاندارد یا سفارشی را به صورت عمده و یا در تعداد کم سفارش دهید و در مدت زمان کوتاهی تحویل بگیرید.

کارتن مقوایی

قیمت کارتن مقوایی

قیمت کارتن ها با توجه به ابعاد و ضخامت کارتن و همچنین نوع چاپ کارتن با یکدیگر متفاوت می باشد. شرکت کاراکارتن به دلیل ارتباط مستقیم با مشتری و حذف سود دلالان سعی بر منصفانه نگهداشتن قیمت محصولات نموده است.

اگر به دنبال خرید کارتن با کیفیت عالی و قیمت مناسب هستید به شما پیشنهاد می شود سفارش خود را در شرکت کاراکارتن ثبت کرده تا در کمترین زمان با قیمت مناسب و کیفیت عالی به دستتان برسد.

بهتر است قبل از خرید کارتن با مشاوران ما مشورت کرده تا بتوانید کارتن متناسب با نیاز خود خریداری نمایید. برای مثال اگر شما برای بسته بندی یک وسیله ی سبک و کوچک نیاز به کارتن داشته باشید کارتن های 3 لایه بهترین گزینه برای شما می باشند زیرا هم دارای قیمت مناسب بوده و هم می توانند نیاز شما را به خوبی پاسخ گو باشند. برای بسته بندی وسیله بزرگ و سنگین شما حتما باید از کارتن 5 لایه استفاده نمایید زیرا از مقاومت بالایی برخوردار بوده و توانایی محافظت از وسایل شما را دارا می باشد.

پس برای خرید کارتن تنها به قیمت آن نباید توجه کرد و سنجیدن وزن و حساسیت وسیله نیز رکن اساسی می باشد. برای مشورت با مشاوران ما و استعلام قیمت با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

09121052603

 

انواع چاپ کارتن مقوایی

چاپ بر روی کارتن مقوایی به دو روش فلسکو و لمینتی می باشد. چاپ فلسکو به دلیل ساده بودن بیشتر برای چاپ متن مورد استفاده قرار می گیرد. با چاپ فلسکو نمی توانیم تصاویر با کیفیت را چاپ نماییم.

چاپ لمینتی از چاپ هایی با قیمت بالا به حساب می آید. لازم به ذکر است به دلیل انجام چاپ های با کیفیت قیمت این نوع چاپ با توجه به نتیجه ی عالی ای که دارد قابل توجیه می باشد. معمولا از چاپ لمینتی برای کارتن کالاهای لوکس یا صادراتی استفاده می شود.

چاپ فلسکو مانند مهر عمل کرده قالب های بزرگ پس از جوهری شدن بر روی کارتن می چسبند که باعث می شود طرح ابتدایی از متن و شماره و تصویر بر روی کارتن ظاهر شود. این فرایند چاپ بسیار ساده بوده به همین دلیل بر خلاف چاپ لمینتی برای چاپ تصاویر با کیفیت از آن استفاده نمی شود.

چاپ لمینتی ابتدا تصویر مورد نظر بر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و سپس بر روی کارتن میچسبند. بر روی چاپ لمینتی یک لایه سلفون چسبیده می شود که همین امر باعث شده به چاپ آسیب وارد نشود و دارای عمر طولانی تری نیز باشد.

به دلیل وجود یک لایه سلفون کارتن های دارای چاپ لمینتی در مقابل رطوبت و ضربه مقاومت بیشتری خواهند داشت.

4 ویژگی کارتن مقوایی شرکت کاراکارتن

1- شما می توانید هر کارتنی که نیاز داشتید شامل: کارتن پستی، کارتن اسباب کشی و هر نوع کارتن مقوایی دیگر را در این مجموعه یافته و خرید نمایید.

2- سفارش شما پس از ثبت حداقل بعد از 24 ساعت برای شما ارسال می شود.

3- تمام کارتن مقوایی های تولید شده در این مجموعه دارای مقاومت و استحکام بالایی می باشند.

4- تنوع در ضخامت و سایز کارتن مقوایی ها

کارتن مقوایی
کارتن مقوایی

 

کارتن مقوایی پاکتی شکل

کارتن های پاکتی شکل از محبوب ترین و پر استفاده ترین کارتن ها به شمار می روند. اگر بخواهیم علت این محبوبیت این کارتن ها را بررسی کنیم باید ویژگی آن را مورد ارزیابی قرار دهیم:

1- ایمن بودن: کارتن های پاکتی شکل به دلیل نوع طراحی که دارند می تواند از محصولات در برابر آسیب احتمالی جلوگیری نماید. که همین مسئله باعث شده از کارتن های پاکتی برای بسته بندی وسایل حساس استفاده نمایند.

2- تنوع در سایز کارتن: کارتن های پاکتی شکل در ابعاد مختلفی تولید و به بازار ارائه می شود. فرقی نمی کند برای بسته بندی کالای مورد نظر خود نیاز به کارتن کوچک و یا بزرگ داشته باشید. شما می توانید در سایز مورد نیاز این کارتن هارا تهیه کرده و از ایمن بودن بسته بندی وسایل خود اطمینان داشته باشید.

کارتن مقوایی قفل سرخود

برای محافظت بیشتر از محصولات برای بستی از کارتن قفل دار استفاده می کنند.

برخی از موارد استفاده کارتن قفل دار شامل:

ظروف چینی و شکننده، جعبه های پیتزا و ساندویچ و …

شاید از خود بپرسید این قفل ها چگونه می توانند از محصولات محافظت بیشتری نمایند؟

در جواب باید بگوییم: محصولات حساسی مانند غذا و یا ظروف چینی در پروسه ی جا به جایی ممکن است از جعبه بیرون آمده و دچار آسیب شود. اما اگر برای بسته بندی از کارتن قفل دار استفاده کنیم احتمال باز شدن ناگهانی درب و خارج شدن وسیله به صفر می رسد.

کارتن سازی کاراکارتن

کارتن سازی به مجموعه فعالیت هایی از قبیل: ساخت خمیر کاغذ، ورق سازی، برش، لبه چسب و چاپ گفته می شود. شرکت کاراکارتن با سال ها تجربه در زمینه ی ساخت کارتن، کارتن های با کیفیت را تولید و به بازار عرضه می نماید. برای خرید کارتن هایی با کیفیت و قیمت مناسب با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

09121052603

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *