کارتن اسباب کشی

در زمان گذشته برای تهیه ی کارتن اسباب کشی به فروشگاه مواد غذایی محل مراجعه کرده و با گرفتن چند کارتن به بسته بندی وسایل منزل می پرداختند. معمولا استفاده از کارتن هایی که مناسب اسباب کشی نمی باشد باعث شده در محافظت از وسایل نیز کار آمد نبوده و امکان دارد به وسایل در پروسه ی باربری آسیب وارد شود.

امروزه برای محافظت بیشتر از وسایل و آسیب ندیدن آن ها در حمل و نقل از کارتن مخصوص استفاده می کنند. برای بسته بندی وسایل نیاز به کارتن می باشد، کارتن های مورد استفاده در اسباب کشی باید از نظر سایز و ضخامت ورق کارتن به گونه ای باشند که در هنگام حمل و نقل به وسایل بسته بندی شده آسیب وارد نشود.

 

برای ثبت سفارش و یا استعلام قیمت با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید:

09121052603

 

انواع کارتن اسباب کشی

کارتن 3 لایه: کارتن های 3 لایه معمولا برای بسته بندی وسایل سبک و غیر شکستنی استفاده می شود. مانند: کتاب، لباس، مواد خوراکی، لوازم پارچه ای، وسایل دکوراتیو، وسایل آشپز خانه، وسیله های خواب و … .

کارتن 5 لایه: کارتن 5 لایه بسیار محکم و مقاوم می باشد، بنابر این مناسب بسته بندی لوازم سنگین و شکستنی می باشد. مانند: انواع ظروف چینی و … .

 

کارتن اسباب کشی
کارتن اسباب کشی

مزایای کارتن اسباب کشی

1.قابل بازیافت بودن: این جعبه ها یک بار مصرف بوده و از خمیر های گیاهی ساخته شده به همین دلیل پس از استفاده، آن را به مراکز بازیافت می دهند تا دوباره در کارتن سازی از آن استفاده شود.

2.وزن کم: کارتن ها به دلیل وزن کمی که دارند موقع بسته بندی باعث افزایش وزن وسایل نشده به همین دلیل حمل و نقل آسوده ای نیز دارد.

3.منبع تجدید پذیر: خمیر ساخت کارتن از گیاهان تهیه شده است و این به معنای تجدید پذیر بودن کارتن ها می باشد.

 

کارتن اسباب کشی
کارتن اسباب کشی

 

خرید کارتن اسباب کشی

اگر قصد اسباب کشی دارید، یا صاحب یک تولیدی هستید و نیاز به کارتن برای بسته بندی تولیدات خود دارید و یا صاحب یک آنلاین شاپ بوده و نیاز به کارتن برای ارسال محصولات خود را دارید، شرکت کارتن سازی کاراکارتن در انتخاب کارتن مورد نظر به شما مشاوره داده و مطابق با نیاز شما کارتن تولید می کند.

شما می توانید با توجه به نیاز خود کارتن با اندازه و ضخامت های مختلف را سفارش دهید. کارتن های تولید شده در کارخانه کارتن سازی کاراکارتن دارای کیفیت بالا و همچنین قیمت مناسب می باشد. با ثبت سفارش می توانید لذت یک خرید با کیفیت و ارزان را تجربه نمایید.

 

طریقه بستن کارتن اسباب کشی

بسته بندی درست وسایل در پروسه ی اسباب کشی مهم ترین اصل به حساب می آید. زیرا با هرگونه سهل انگاری در بسته بندی می تواند خسارات جبران ناپذیری به وسایل ارزشمند شما وارد شود.

اولین قدم برای بسته بندی مناسب که در پروسه ی جا به جایی به وسایل شما هیچ گونه ضرری وارد نشود انتخاب کارتن مناسب می باشد.

در ابتدا باید وسایل منزل خود را به دو دسته تقسیم نمایید. در یکی از دسته ها وسایل ارزشمند و حساس قرار می گیرد و در یکی دیگر از دسته ها وسایل معمولی قرار می گیرد. برای وسایل های ارزشمند، حساس و سنگین از کارتن 5 لایه استفاده می کنیم و برای وسایل معمولی از کارتن 3 لایه استفاده می نماییم.

شاید برای شما این سوال مطرح شود چرا همه ی وسایل را با یک نوع کارتن 5 لایه یا 3 لایه بسته بندی نمی کنیم؟ برای پاسخ به این سوال باید توضیح مفصلی ارائه نماییم:

کارتن های 5 لایه از مقاومت بالایی برخوردار بوده که باعث می شود توانایی بالایی در محافظت از وسایل داشته باشد، اما به دلیل داشتن قیمت بالاتر نسبت به کارتن 3 لایه برای شما به صرفه نیست که برای بسته بندی همه ی وسایل خود از این کارتن استفاده نمایید.

از طرف دیگر کارتن های 3 لایه با داشتن قیمت مناسب توان بالایی در محافظت از وسایل سنگین و حساس را ندارند و اگر از آن برای بسته بندی چنین وسایلی استفاده نماییم ممکن است در پروسه ی اسباب کشی به آن ها آسیب وارد شده و شما را دچار ضرر و زیان نماید.

پس بهتر است برای صرفه جویی در هزینه ها و همچنین محافظت کامل وسایل از دو نوع کارتن مختلف استفاده نمایید.

پس از انتخاب درست کارتن برای انجام بسته بندی بهتر و محکم تر باید از چسب و طناب استفاده نمایید. چسب زدن درز های کارتن و طناب پیچ کردن آن می تواند تاثیر بسزایی در حفاظت بیشتر از وسایل داشته باشد.

 

نکات مهم در استفاده از کارتن اسباب کشی

1- برای اسباب کشی و یا جا به جایی وسایل بهتر است از کارتن های کاغذی و مقوایی استفاده نمایید. همانطور که می دانید استفاده از کارتن های کاغذی نسبت به استفاده از کیسه های پلاستیکی به دلیل قابل بازیافت بودن و آسیب نرساندن به طبیعت ارجعیت دارد. که همین جایگزین های کوچک می تواند در حفظ محیط زیست بسیار کارآمد عمل کرده و تاثیر گذار باشد.

2- یکی دیگر از نکات مهمی که باید در بسته بندی وسایل اسباب کشی به آن توجه شود انتخاب مناسب سایز و ضخامت کارتن ها می باشد که کارتن خریداری شده دارای ویژگی هایی مطابق با کالایی که قصد بسته بندی آن را دارید باش، زیرا با انتخاب چنین کارتنی می توانید از امنیت وسایل خود اطمینان حاصل فرمایید.

3- پس از بسته بندی وسایل حتما بر روی یک برچسب محتویات درون جعبه را بنویسید. این کار به شما در بازکردن وسایل به صورت مرتب می تواند کمک زیادی نماید.

4-  اگر بین وسایل های موجود در کارتن فضای خالی وجود داشته باشد بهتر است آن را با حوله، پارچه ی نرم، پلاستیک های حبابی و … پر نمایید. همین کار ساده می تواند از شکستگی، خش افتادگی، لب پر شدن وسایل شما جلوگیری نماید.

 

مزایای استفاده از کارتن اسباب کشی نو

چرا باید از کارتن اسباب کشی فقط یکبار استفاده نماییم؟ شاید شنیدن این مطلب برای شما غیر منطقی باشد و پیش خود بگویید زمانی که این کارتن ها دچار پارگی و یا خیس شدن نشده چرا نمی شود از آن دوباره استفاده کرد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم: فلوت های موجود در کارتن های 5 لا و 3 لایه قبل از استفاده به صورت صاف قرار گرفته اند که همین مسئله باعث می شود بین لاینر و فلوت فضای خالی وجود دارد. همین فضا های خالی باعث ضربه گیر شدن کارتن ها می شود.

حتی پس از یک بار استفاده از کارتن این فضا های خالی از بین رفته و دیگر کارتن توانایی ارتجاعی خود را از دست می دهد.

کارتن ها بدون این فضا های خالی و خاصیت ارتجاعی دیگر نمی تواند به اندازه ی کافی مستحکم بوده و از توانایی محافظت از وسایل را از دست می دهد.

بنابر این بهتر است از کارتن اسباب کشی فقط یکبار استفاده نمایید تا بتوانید بهترین نتیجه را دریافت کنید.

برای تهیه ی بهترین کارتن اسباب کشی متناسب با نیاز خود با شرکت کارتن سازی کاراکارتن تماس بگیرید.

 

نکته ی مهم درباره ی کارتن اسباب کشی شرکت کاراکارتن

کارتن اسباب کشی تولید شده در شرکت کاراکارتن دارای مقاومت و استحکام بالا بوده به همین دلیل می تواند از وسایل شما در مقابل آسیب محافظت نماید.

شرکت کارتن سازی کاراکارتن به شما این امکان را داده تا به صورت غیر حضوری و فقط با برقراری یک تماس سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان سفارش خود را تحویل بگیرید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *