کارتن میوه شهریار

امروزه برای بسته بندی میوه نیز از کارتن استفاده می‌شود. مخصوصا میوه‌های صادراتی. اگر قصد خرید کارتن میوه شهریار را دارید به شما پیشنهاد می‌شود از شرکت معتبر کارتن سازی کاراکارتن خریداری فرمایید. شرکت کارتن سازی کاراکارتن یکی از بهترین تولید کنندگان کارتن در این صنعت است.

شما می‌توانید مطابق با نیاز خود کارتن‌های سفارشی در ابعاد و طرح‌های مختلف سفارش دهید. کارتن‌ها برای بسته بندی و محافظت از کالاهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. کارتن‌ها به دلیل قیمت ارزان، قابلیت بازیافت، ساخته شده از منابع تجدید پذیر و همچنین مقاومت بالا بهترین گزینه برای بسته بندی و محافظت از محصولات هستند.

کارتن های تولید شده در این مجموعه علاوه بر داشتن مقاومت و کیفیت عالی دارای قیمت مناسب نیز هستند.

برای خرید کارتن میوه شهریار و یا استعلام قیمت با شماره‌ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09121052603

کارتن میوه شهریار
کارتن میوه شهریار

خرید کارتن میوه شهریار

میوه ها محصولات حساسی بوده و به سادگی دچار آسیب می‌شوند. به همین دلیل برای بسته بندی میوه باید از کارتن‌های محکم و قوی استفاده شود. اگر میوه‌ها را به کمک کارتن بسته بندی نکنیم و آنها را روی هم بریزیم باعث می‌شود حجم زیادی میوه که در زیر قرار دارد له شود و همچنین حمل و نقل آن بسیار زمان بر و مشکل می شود. به همین دلیل استفاده از کارتن برای بسته بندی میوه بسیار کاربردی است.

برای خرید یک کارتن میوه ی مناسب فاکتور های زیادی را باید در نظر بگیریم بخصوص اگر آن کارتن برای بسته بندی میوه های صادراتی باشد.

کارتن انتخابی باید از مقاومت بسیار بالایی برخوردار باشد تا بتواند در پروسه ی حمل و نقل از میوه ها در برابر آسیب محافظت نماید، این ویژگی زمانی که برای بسته بندی میوه های صادراتی، کارتن انتخاب می کنیم اهمیت بیشتری میابند. زیرا مسیر طولانی تر و احتمال آسیب بیشتر است.

برای خرید کارتن هایی محکم و مقاوم که بتواند از کالای شما در برابر آسیب محافظت نماید به شما خرید از شرکت کاراکارتن را پیشنهاد می دهیم.

برای خرید کارتن میوه شهریار و یا استعلام قیمت با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

تلفن 2: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

 همراه: ۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

4 نکته درباره کارتن میوه صادراتی و غیر صادراتی

1- رنگ کارتن میوه باید متناسب با میوه های بسته بندی شده انتخاب شود.

2- داشتن زیبایی و کیفیت بالا از ارکان اصلی ساخت این کارتن است.

3- کارتن های میوه معمولا سه لایه و یا پنج لایه هستند.

4- کارتن های صادراتی ضد رطوبت بوده و مورد تایید وزارت بهداشت است.

کارتن میوه شهریار
کارتن میوه شهریار

قیمت کارتن میوه شهریار

یک محصول برای محبوب بودن باید دو فاکتور مهم را در کنار هم داشته باشد.

قیمت مناسب در کنار کیفیت عالی: مناسب بودن قیمت کارتن باعث جلب اعتماد مشتریان می شود. که این امر سبب تبدیل شدن مشتریان به مشتریان دائمی و همیشگی می شود. برای یک تولید کننده، که محصولی را به بازار ارائه می دهد رضایت مشتری، مایه قوام کسب و کار به حساب می آید. به همین دلیل شرکت کاراکارتن با حفظ قیمت مناسب و کیفیت بالای محصولات همواره می کوشد بهترین ها را برای مشتریان فراهم آورد.

شما می توانید هر کارتنی که احتیاج دارید را با قیمت مناسب و کیفیت بالا از شرکت کاراکارتن بخواهید و سفارش خود را در کوتاه ترین زمان تحویل بگیرید.

برای خرید کارتن میوه شهریار و یا استعلام قیمت با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09121052603

طرح کارتن میوه شهریار

برای چاپ طرح بر روی کارتن های میوه معمولا از چاپ لمینتی استفاده می کنند. چاپ لمینتی دارای کیفیت بالایی می باشد. می توانیم با استفاده از این چاپ طرح و عکس با کیفیتی را بر روی کارتن چاپ نماییم.

چاپ لمینتی به دلیل کیفیت بالا و همچنین زیبایی بیشتر باعث می شود در پروسه ی فروش و بازار یابی جلب توجه بیشتری داشته باشد. که این موضوع باعث شناخته تر شدن برند شما نیز می شود.

علاوه بر کیفیت بالای این چاپ، به دلیل پروسه ی پیچیده ای که برای ساخت کارتن لمینتی به کار گرفته می شود این کارتن ها از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار هستند.

میوه ها محصولات حساسی بوده و به راحتی دچار آسیب می شوند به همین دلیل بهتر است از کارتن هایی محکم مانند کارتن لمینتی برای بسته بندی آن استفاده شود.

میوه و صیفی جاتی که صادرات می شود باید به وسیله ی کارتنی بسته بندی شود که مقاوم در برابر ضربه باشد، در مقابل رطوبت مقاوم باشد و … .

کارتن لمینتی یکی از بهترین گزینه ها برای بسته بندی میوه بخصوص میوه های صادراتی می باشد.

برای خرید کارتن میوه شهریار و یا استعلام قیمت با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید.

09121052603

صادرات میوه با استفاده از کارتن میوه شهریار

ایران یک کشور سرسبز با محصولات کشاورزی گوناگون و با ارزش است که در تمام دنیا مشتریان زیادی دارد. همانطور که می دانید صادرات یک قطب مهم اقتصادی هر کشور به حساب می‌آید. موفق بودن در صادرات به معنای درآمدزایی بیشتر برای کشور است. اگر بخواهیم در عرصه ی صادرات موفق شویم باید به تمام جزئیات توجه کرده و بهترین محصول را ارائه دهیم.

محصولات صادراتی ایران شامل:

پلاستیک

مواد شیمیایی آلی

سبزیجات خوراکی، میوه و آجیل خوراکی؛ پوست مرکبات یا خربزه

آهن و فولاد

نمک؛ گوگرد؛ خاک و سنگ؛ مواد گچ کاری، آهک و سیمان

مس، روی و محصولات آن‌ها

سنگ معدن، سرباره و خاکستر

کودها

مواد شیمیایی معدنی؛ ترکیبات آلی یا معدنی فلزات گرانبها، فلزات خاکی کمیاب، . . .

ماهی، میگو و سایر آبزیان

برای صادرات و بسته بندی برخی از این محصولات به کارتن نیاز است. کارتن ها می توانند محافظ خوبی برای انواع محصولات مختلف به شمار آیند.

انواع سبزیجات، مرکبات و … محصولات ظریف و نرمی هستند که می‌توانند به راحتی دچار آسیب شوند.

صادرات میوه و سبزیجات به معنای ارسال آن ها به کشور های همسایه و یا کشور های دورتر است. اگر بخواهیم این میوه ها در مسیرهایی به این طولانی دچار آسیب نشوند قطعا بهترین را استفاده از کارتن میوه است.

کارتن های میوه معمولا با ورق کارتن 3 لایه و 5 لایه تولید می‌شوند. علاوه بر مقاومت بالای کارتن های 3 لایه و 5 لایه معمولا چاپ لمینتی بر روی این کارتن ها انجام می شود.

لمینت کارتن باعث افزایش مقاومت کارتن شده و همچنین باعث می شود کارتن در برابر رطوبت نیز مقاوم شود.

انواع کارتن میوه شهریار

کارتن‌های میوه در انواع مختلفی تولید شده و به بازار عرضه می شوند. کارتن های میوه از نظر تعداد لایه، سایز، استحکام با یک دیگرمتفاوت هستند. کارتن های میوه تنها برای میوه های صادراتی استفاده نمی شود. به طور کلی برای بسته بندی میوه ها از کارتن استفاده می کنند. در گذشته به جای کارتن از سبد های پلاستیکی استفاده می کردند. استفاده از سبد پلاستیکی به دلیل آسیب رساندن به طبیعت دیگر منسوخ شده و امروزه بیشتر از کارتن ها برای بسته بندی میوه استفاده می کنند.

انواع کارتن میوه شهریار

1- خرید کارتن میوه شهریار با درب کیبوردی: این نوع کارتن بیشتر برای امر صادرات و بازار های خارجی استفاده می شود. کارتن با درب کیبوردی جزو پر طرفدار ترین کارتن ها در بسته بندی میوه می باشد. این کارتن در ابعاد مختلف، با توجه به میوه ای که قصد بسته بندی آن را داریم تولید می شود. معمولا این کارتن برای محصولات لوکس مانند پسته و زعفران استفاده می شود.

2- خرید کارتن میوه شهریار زیره رویه: این کارتن به کارتن تلسکوپی نیز معروف می باشد. معمولا برای بسته بندی موز و خرما استفاده می شود. در ساخت این کارتن ها از کارتن 5 لایه برای کف و 3 لایه برای رویه استفاده می شود.

3- خرید کارتن میوه شهریار پلیت: طراحی این کارتن بر گرفته از صندوق میوه های قدیمی می باشد. ابعاد استاندارد کارتن پلیت 45*28 می باشد، اما شما می توانید با توجه با نیاز خود در ابعاد مختلف این کارتن را سفارش دهید.همچنین می توانید این کارتن را در ارتفاع های مختلف بسته به نیاز خود خریداری نمایید. این کارتن برای بسته بندی انواع میوه مورد استفاده قرار می گیرد. از این نوع کارتن برای میوه های که تحمل بالا دارند در مسافت طولانی استفاده می شود.

کارتن پلیت از پر فروش ترین کارتن های بازار به شمار می آید.

4- جعبه دایکاتی درب دار: این جعبه ها را به عنوان باکس میوه نیز می شناسند. این جعبه ها دارای طراحی بسیار شیک و فانتزی بوده و برای صادرات محصولات لوکس مورد استفاده قرار می گیرد. شما با توجه به نیاز خود و میوه ای که قصد بسته بندی آن را دارید و همچنین عوامل دیگر، کارتن دایکاتی را در شکل و طرح های مختلفی سفارش دهید تا ساخته شود.

برای مشاوره رایگان در مورد خرید هرگونه کارتن میوه شهریار تماس بگیرید

تلفن تماس: ۰۲۱۲۶۴۲۰۷۴۹

تلفن 2: ۰۲۱۲۶۴۲۰۱۵۵

 همراه: ۰۹۱۲۱۰۵۲۶۰۳

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *