قیمت کارتن موزی دست دوم

قیمت کارتن موزی دست دوم

قیمت کارتن موزی دست دوم نیز مانند تمام کارتن های میوه دست دوم دارای ارزش مالی بوده و همه روزه خرید و فروش می شوند. اما همواره دقت کنید برای استعلام قیمت کارتن در صنعت کارتن سازی ، به شرکت ها و کاخانه های معتبر رجوع کنید و هنگام خرید نیز ابتدا از اعتبار شرکت کارتن سازی مورد نظر اطیمنان کسب کیند.

قیمت کارتن موزی دست دوم

فروش کارتن دست دوم تهران

همه روزه فروش کارتن دست دوم تهران در بنگاه های ضایعاتی با قیمت ها متفاوت انجام می شود . اما دقت کنید که قیمت هر کارتن با کارتن دیگر متفاوت است چرا که جنس و ساختار کارتن ها با هم فرق می کنند. برای مثال قیمت کارتن موزی دست دوم با یک کارتن کوچک لمینتی بسیار تفاوت خواهد داشت. چرا که جنس چاپ روی کارتن های موزی عموما معمولی بوده ولی چاپ لمینتی به دلیل کیفیت بالایی که دارد عموما گران تر است.

فروش کارتن دست دوم تهران

فروش کارتن موزی کرج

شکرت کارا کارتن بزرگ ترین کارخانه در صنعت کارتن سازی تمامی محصولات خود را به کرج و تهران و تمامی شهرستان ها ارسال می کند. فروش کارتن موزی کرج نیز یکی از خدماتی است که این مجموعه به مشتریان خود ارانه می کند. نه تنها کارتن موز بلکه برای هر مویه ای که مشتریان در نظر داشته باشند و همین طور کالا های مختلف می توانند مشخصات کارتن مورد نظرشان را مشخص کرده و در موعد معین کارتن های خود را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تحویل بگیرند.

خرید کارتن دست دوم تلویزیون

خرید کارتن دست دوم تلویزیون و موارد مشابه معمولا در بنگاه های ضایعات کارتن انجام شده و ربطی به کارخانه کارتن سازی ندارد. همچنین برای استعلام قیمت کارتن های دست دوم مانند قیمت کارتن موزی دست دوم نیز می توانید به بنگاه های معتبر مراجعه کرده و یا با آن ها تماس بگیرید. اما بدانید که همیشه خرید کارتن نو بهترین راه است. صرف هزینه رفت و امد و حمل ، همچنین یافتن کارتن مورد نیاز با ابعاد و جنس دلخواه ، از طرفی گران تر خریدن کارتن ها به دلیل وجود بنگاه ها و دلالان و در این بازار همیشه بهترین گزینه نیست.

اگر مبلغ تمام هزینه های فوق را جمع بزنید با خرید کارتن نو از کارخانه ای که قیمت مناسب داشته و خدمات ارسال رایگان ارائه می کند ، بیشتر خواهد شد ! پس همان طور که متوجه شدید با خرید کارتن نو در وقت و هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد.

خرید کارتن دست دوم برای اسباب کشی دیوار

خرید کارتن دست دوم برای اسباب کشی دیوار

اگر شما هم قصد اسباب کشی دارید و قصد خرید کارتن دست دوم برای اسباب کشی از دیوار دارید و یا به دنبال استعلام قیمت کارتن موزی دست دوم هستید ، باید بدانید که کارتن های 5 لایه و کارتن های 7 لایه مناسب ترین نوع کارتن برای اسباب کشی هستند. دلیل آن هم استحکام و مقاومت بالای این کارتن ها می باشد که می تواند لوازم و وسایل شما را در طول ایام اسباب کشی ، از بسته بند تا حمل و نقل و باز کردن کارتن ها  از شکستگی و ضربه دیدن محافظت کند.

کارتن سازی

شرکت کاراکارتن نام آور ترین مجموعه در زمینه کارتن سازی انواع کارتن ها را با بالا ترین میزان کیفیت و مناسب ترین قیمت به بازار ارائه می کند. این شرکت با حدف دلالی ها و واسطه ها و فروش مستقیم ، کم ترین قیمت را برای محوصلات خود به مشتریانش ارائه میکند. همچنین تماما محصولات و کارتن های تولید شده در این مجموعه به سراسر ایران ارسال می شوند. برخی از محصلوات این مجموعه عبارت اند از :

  • کارتن لیمنتی
  • کارتن 5 لایه
  • کارتن سه لایه
  • کارتن میوه

قیمت کارتن

قیمت کارتن ها همان طور که قبلا هم توضیح داده بودیم ، بستگی به نوع کارتن و ابعاد آن و تعداد لایه های ورق های سازنده ی آن و همینطور وجود یا عدم وجود چاپ بر روی کارتن و هم چنین در صورت وجود ، نوع چاپ آن دارد. البته تعیین قیمت کارتن ها ی نو با کارتن های دست دوم مانند  قیمت کارتن موزی دست دوم متفاوت بوده و معیار های مختلفی برای ارزش گذاری آن ها در نظر گرفته می شود. بعضا برای کارتن های دست دوم از مقیاس وزنی یا همون کیلو استفاده می کنند که بسته شرایط و فروشنده می تواند متفاوت هم باشد.

قیمت کارتن موزی دیوار

قیمت هر کارتن موز

خرید کارتن موزی تهران

قیمت کارتن
کارتن سازی تهران
کارخانه کارتن سازی
ورق سازی
کارتن میوه
کارتن لمینتی
کارتن سه لایه
کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه
مرکز فروش کارتن در تهران
فروش کارتن دست دوم کرج
قیمت کارتن موزی
خریدار کارتن کارتن موزی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *