کارتن های صادراتی

کارتن های صادراتی معمولا کارتن هایی هستند که از آن ها برای صادرات میوه و دیگر اقلام استفاده می شود. علاوه بر آن مجموعه کارا کارتن کارتن های خود را به صورت خام نیز صادر می کند. از آن جایی که قیمت کارتن میوه و دیگر محصولات کارتن سازی کارا کارتن بسیار مناسب است و علاوه بر آن کیفیت کارتن ها نیر بالا می باشد علاوه بر داخل از کشور ، در خارج از ایران هم مشتری داشته و محصولات خود را هم به داخل ایران و هم به خارج از ایران صادر می کند. اگر قصد خرید کارتن در تهران را دارید می توانید با سرچ این کلمه به نزدیک ترین کارتن میوه فروشی دست پیدا کنید اما همواره قبل از خرید به کیفیت کالا ها و قیمت آن ها توجه کافی داشته باشد.

کارتن های صادراتی

قیمت کارتن میوه

قیمت کارتن میوه علی رغم اینکه این کارتن ها از کارتن های صادراتی نیز محسوب می شود ، در مجموعه کارا کارتن بسیار مناسب است. اما قیمت دقیق کارتن ها بعد از مشخص شدن سایز کارتن مورد نیاز و دیگر مشخصات آن نظری جنس کارتن ، تعداد لایه های آن و همین طور نوع چاپ روی کارتن مشخص می شود. اگر در خصوص انتخاب کارتن مورد نظر نیاز به مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر دارید و یا جهت آگاهی از قیمت انواع کارتن های صادراتی و قیمت کارتن میوه می توانید همه روزه با شماره های زیر تماس حاصل کنید .

کارتن میوه تهران

کارتن میوه تهران

جهت خرید انواع کارتن های صادراتی در تهران و خرید کارتن میوه تهران می توانید به صورت حضوری به دفتر مرکزی کارخانه کارتن سازی کارا کارتن مراجعه کنید. همچنین اگر خارج از تهران هستید نیز می توانید سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت کرده و کارتن های مورد نیاز خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. این مجموعه انواع کارتن سه لایه ، کارتن پنج لایه ، انواع کارتن میوه ، کارتن های صادراتی ، کارتن لمینتی و … را تولید و به سراسر کشور ارسال می کند.

استعلام قیمت ورق کارتن

بهترین روش برای استعلام قیمت ورق کارتن و کارتن های صادراتی ، تماس مستقیم با کارخانه کارتن سازی مورد نظر بهترین راه است چرا که قیمت ها همواره در حال تغییر هستند. علاوه بر آن سعی کنید خرید خود را از کارخانه هایی که فروش مستقیم دارند انجام دهید و از واسطه ها خرید نکنید چرا که در این صورت فقط هزینه های خود را افزایش داده اید. به همین سبب مجموعه کارا کارتن تمامی محصولات خود را بدون واسطه و به صورت کاملا مستقیم به فروش می رساند.

کارتن میوه فروشی

کارتن میوه فروشی

مراجعه به فروشگاه و بنگاه های کارتن میوه فروشی که خودشان تولید کننده محسوب نمی شوند در واقع خرید غیر مستقیم محسوب می شود. جهت خرید مستقیم باید به دفاتر فروش کارخانه ی مورد نظرتان مراجعه کرده و یا تماس بگیرید. انوع کارتن های صادراتی مناسب برای هر مدل میوه مانند کارتن انار ، کارتن لیمو ، کارتن بادمجان ، کارتن سیب و … با بالا ترین میزان کیفیت و مناسب ترین قیمت در شرکت کارا کارتن تولید و به فروش می رسد.

جعبه کارتن

منظور از جعبه کارتن ، همان کارتن های مقوایی خام تولیدی در کارخانه ها می باشد. کارتن ها انواع متفاوتی داشته که هر کدام از آنها کاربرد مختلفی دارند. به طور کلی برای حمل و بسته بندی اقلام با وزن بالا و همچنین آن دسته از محصولات و کالا هایی که در برابر ضربه و رطوبت حساس هستند ، از کارتن هایی که تعداد لایه های بیشتر دارند استفاده می شود.

فروش کارتن پرتقال

فروش کارتن پرتقال نیز یکی از فعالیت های مجموعه کارا کارتن در کنار تولید کارتن های صادراتی ، کارتن میوه  و… می باشد. اگر شما هم نیاز به کارتن پرتقال دارید می توانید با مقایسه ی کیفیت کالا ها و همچنین قیمت های شرکت تولیدی کاراکارتن اقدام به خرید کنید. برای خرید و استعلام قیمت نیز کافی است تا با شماره زیر تماس گرفته و سفارش خرید خود را با بهترین قیمت ثبت کنید.

 

بسته بندی خربزه صادراتی

 

 

کارتن سازی

شرکت کارا کارتن فعالیت خود را از سال 1378 در صنعت بسته بندی آغاز کرد با گذشت زمان و کسب تجربه و دانش در این زمینه در آبان ماه سال 1378 کارخانه خود را در بزرگترین شهرک صنعتی کشور در شهرک صنعتی شمس آباد تاسیس کرد تا علاوه بر خدمات مشاوره ای و ازمایشگاهی و تولید هر چه بهتر در صنعت کارتن گامی مهم در جهت رشد و کیفیت این صنعت به عرصه ظهور رساند و در این راستا تمام تلاش خودرا بکار می گیرد

قیمت کارتن

کارتن سازی تهران

کارخانه کارتن سازی

ورق سازی

کارتن میوه

کارتن لمینتی

کارتن سه لایه

کارتن 5 لایه | کارتن پنج لایه

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *