کارتن لوازم خانگی

امروزه کارتن لوازم خانگی با توجه به نوع بسته بندی رشد چشمگیری داشته است. جنس این نوع کارتن ها معمولاَ از نوع کارتن های مقوایی می باشد. این نوع کارتن ها باید از مقاومت خیلی بالایی برخوردار باشند تا محصولات داخل آن ها هنگام حمل و نقل آن هیچ آسیبی نبینند.

شرکت های بزرگ لوازم خانگی معمولاَ از جعبه بسته بندی مخصوص به خود استفاده می کنند. طراحی این نوع کارتن ها به گونه ای می باشد که هم از محصول محافظت می کند و همچنین برای فروش و نمایش بسیار جذاب و زیبا میباشند.

 تولید کارتن لوازم خانگی طبق استانداردهای آن باعث کاهش خسارت های ناشی از حمل و نقل می شود و به مشتریان این اطمینان را می دهد که محصول خریداری شده را با خیال راحت نقل و انتقال دهند و سالم تحویل بگیرند.

جنس کارتن لوازم خانگی

جنس کارتن لوازم خانگی

 بسته بندی محصولات لوازم خانگی به علت قیمت بالای این نوع کالاها، یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که قبلِ تولید آن ها بایدبه آن توجه کرد.

با توجه به وزن بالای لوازم خانگی و با ارزش بودن آن ها باید حتما فاکتورهای محافظتی برای این نوع کالاها در نظر گرفت زیرا بسته بندی کالاهای با ارزش، ازکیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

هزینه ای که برای بسته بندی کارتن لوازم خانگی توسط تولیدکنندگان صرف می شود در قبال ارزش قیمتی آن ها بسیار ناچیز خواهد بود. همانطور که میدانید کارتن لوازم خانگی برای جابجایی بیشتر کاربرد دارد و معمولاَ بعد از خرید، سال ها در انبار خانه ها نگهداری می شود به همین دلیل کیفیت آن تاثیر بسزایی در محافظت از کالاها دارد.

جنس کارتن لوازم خانگی معمولاَ از مقواهای کشیده می باشد. این نوع کارتن ها از پوشش داخلی و خارجی مقوایی ساخته می شوند تا کالای مورد نظردر آن از رطوبت، خط و خش و ضربه محفوظ بماند. برای تولید کارتن لوازم خانگی که امروزه کشور ما تولید کننده آن می باشد باید از مقوای با کیفیت بالا و مناسب استفاده کرد تا وزن محصول با توجه به اندازه آن تحمل شود.

کارتن لوازم خانگی ممکن است در اندازه ها و شکل های مختلفی باشد در هر صورت این نوع از محصولات باید مقاوم و بسیار پایدار باشند.

 شرکت کارتن سازی کارا کارتن آماده تولید کارتن لوازم خانگی با کیفیت بالا برای شما می باشد. شماره تماس کارتن سازی کارا کارتن (09121052603) .

مقوای کشیده شده چیست؟

مقوای کشیده شده مقوایی است که در صنعت کارتن لوازم خانگی استفاده می شود، این نوع از مقوا به صورت شیار دار میباشدو بعد از اتصال شیار ها به یکدیگر به صفحات مسطح تبدیل می گردد. مقوای کشیده شده از چندین لایه مقوایی با جنس های مختلف تشکیل شده اند و دارای خصوصیات خاص به خود هستند.

جنس دقیق مقوای کارتن لوازم خانگی بستگی به شرکت تولید کننده و مواد اولیه استفاده شده در آن دارد. برخی از کارخانه های تولید کننده از مواد بازیافتی برای تولید کارتن استفاده می کنند که در کاهش هزینه ها و حفظ محیط زیست نیز مفید است. در کل کارخانه کارتن سازی باید بتواند محصول با کیفیتی را به مشتری تحویل دهد.

طراحی کارتن لوازم خانگی

طراحی کارتن لوازم خانگی

طراحی کارتن لوازم خانگی باید به گونه ای باشد که بسیار جذاب، زیبا و به آسانی قابل نقل و انتقال باشد. در طراحی این نوع کارتن ها باید وزن و اندازه محصولات را به خوبی در نظر گرفت و لوازم جانبی که در این نوع بسته بندی ها قرار می گیرد به راحتی در کارتن جا گذاری شود در عین حال عوامل زیادی در طراحی باید در نظر گرفت از جمله:

  1. نوع محصول: این مسئله بسیار حائز اهمیت است و در طراحی کارتن لوازم خانگی باید مورد توجه واقع شود. مثلا: کارتن بسته بندی تلویزیون، این کارتن باید به شکلی طراحی شود که تلویزیون به راحتی در آن قرار بگیرد و محصولات جانبی در آن به راحتی جابجا شوند. و در عین حال از ضربه و خط و خش محافظت شود.
  2. اندازه و وزن لوازم خانگی: این یک فاکتور بسیار مهم در بسته بندی  لوازم خانگی می باشد و باید ابعاد لوازم خانگی به درستی در اختیار طراح قرار داده شود و کارتن به اندازه کافی بزرگ باشد که کالا در آن به راحتی جا شود و به اندازه کافی کوچک باشد تا به عنوان بسته بندی محصولات دیگر هم از آن استفاده شود.
  3. جذابیت ظاهری: کارتن لوازم خانگی باید به شکلی طراحی شود که جذاب و زیبا باشد و به خریدار یک حس عالی در هنگام خرید محصول بدهد.
  4. ایمنی:  کارتن لوازم خانگی باید از مقوا باکیفیت ساخته شود که بتواند تمام نکات استاندارد در بسته بندی کالاهای با ارزش در آن رعایت کرد. 

 

ویژگی های کارتن لوازم خانگی

ویژگی های کارتن لوازم خانگی 

  • مقاومت:

کارتن لوازم خانگی باید در برابر ضربه و فشار مقاومت بالایی داشته باشد تا کالاها هنگام جابجایی دچار خرابی و آسیب نشود.

  • سازگاری با اندازه و وزن محصول:

کارتن لوازم خانگی باید به گونه ای طراحی شود تا با کالای قرار داده شده درآن سازگاری کامل را داشته باشد، همچنین جای کافی برای حرکت کالا هنگام حمل و نقل در آن ایجاد نشود.

سبک وزن و در عین حال مقاوم:

کارتن بسته بندی باید سبک وزن باشد تاحمل و نقل آن به راحتی انجام بگیرد و در کاهش هزینه ها تاثیر بسزایی داشته باشد.

  • دوام و پایداری:

کارتن لوازم خانگی باید از پایداری کافی برخوردار باشد، همانطور که گفته شد ممکن است برای مدت زیادی در انبارها نگهداری شود پس باید در برابر شرایط مختلف آب وهوایی، حمل و نقل و سایر شرایط پایدار باشد.

  • دسترسی آسان:

کارتن های بسته بندی باید به گونه ای باشند که به راحتی باز و بسته شوند.

  • افزایش فروش:

بسته بندی شکیل و زیبای کارتن لوازم خانگی در فروش و مارکتینگ نقش بسزایی دارد، امروزه کیفیت محصولات با بسته بندی آن نیز سنجیده می شود.

 

چاپ کارتن لوازم خانگی

 

از چه چاپی در کارتن لوازم خانگی استفاده می شود؟

از میان روش های چاپ  در کارتن سازی بهترین و مناسب ترین راه چاپ افست می باشد که بتوان تمامی اطلاعات فنی محصول و تصاویر طراحی شده توسط طراحان را روی کارتن به نمایش گذاشت.

کارتن لوازک خانگی

نتیجه گیری

اگر شما تولید کننده لوازم خانگی می باشید به شما پیشنهاد می شود این مقاله را بخوانید و با تمامی موارد و نکاتی را که باید برای کالای تولیدی شما در نظر گرفته بشه آشنا بشید. سپس کارتن مورد نظر را با خیال راحت سفارش داده تا کالای تولید شده شما با توجه به کیفیت بالایی که دارد در بسته بندی های با کیفیت قرار داده شود.

کارخانه کارتن سازی کارا کارتن مجهز به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در زمینه کارتن سازی میباشد جهت ثبت سفارش و خرید محصول با شماره (09121052603) تماس گرفته تا همکاران ما شما را راهنمایی و فرآیند خرید شما را تکمیل نمایند.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *