کارتن بسته بندی گوجه

ایران جزو یکی از تولیدکنندگان گوجه فرنگی در جهان است. امروزه صادرات گوجه فرنگی در ایران بسیار پررنگ شده است. بازار صادرات گوجه فرنگی در کشور ما رونق بسیار بالایی دارد، بنابراین باید به بسته بندی صیفی جات توجه زیادی کرد. زیرا کشورهایی که یک محصول صادراتی خریداری می کنند به بسته بندی آن توجه زیادی دارند. کارتن بسته بندی گوجه باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد زیرا پایین بودن کیفیت، مشکلاتی را در حمل و نقل بوجود می آورد.

کارتن های بسته بندی گوجه معمولاَ از کارتن سه لایه و کارتن پنج لایه در کارخانه کارتن سازی ساخته می شوند. جعبه های مقوایی در مقایسه با جعبه های پلاستیکی و چوبی هزینه کمتری دارند بنابراین عرضه این محصولات با کارتن های بسته بندی مقوایی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد.  

کارتن بسته بندی گوجه

کارتن بسته بندی گوجه

کارتن بسته بندی گوجه به عنوان یک روش مناسب برای حفظ حمل و نقل گوجه های برداشت شده هنگام فروش می باشد. برای بسته بندی گوجه فرنگی در کارتن مقوایی، ابتدا باید کارتن مناسب آن را پیدا کنید. انتخاب یک کارتن با کیفیت و مقاوم با ابعاد استاندارد که تعداد زیادی گوجه را در خود بگنجاند بسیار مهم می باشد.

نکته ای را که باید کشاورز هنگام قرار دادن گوجه های چیده شده در کارتن بسته بندی گوجه رعایت کند، عدم قرار دادن گوجه های خراب در کارتن می باشد زیرا یک محصول خراب باعث خراب شدن بقیه محصولات می شود. 

برای تهیه کارتن بسته بندی گوجه باید به کارخانه های کارتن سازی سر بزنید. کارخانه های کارتن سازی سفارش های شما را با تیراژ بالا و قیمت مناسب تری تحویل می دهند. این موضوع خیال شما را راحت می کند که هزینه صرف شده برای خرید کارتن بسته بندی گوجه کاملاَ اقتصادی بوده است.

کارتن بسته بندی گوجه صادراتی

کارتن بسته بندی گوجه صادراتی

همانطور که می دانید کارتن بسته بندی  گوجه صادراتی با کارتن های بسته بندی گوجه موجود در بازار بسیار متفاوت است.

برای بسته بندی گوجه صادراتی در کارتن، باید نکاتی را رعایت کرد که مختصراَ به آن ها می پردازیم:

برای صادرات میوه یا صیفی جات بهتر است از کارتن بسته بندی مقاوم و با کیفیت استفاده کنید. کارتن باید هنگام حمل و نقل و جابجایی با توجه به شرایط آب و هوایی از محتویات داخل خود محافظت کند.

برای صادرات میوه ها و صیفی جات انتخاب بهترین و سالم ترین آن جز نکات مهم در صادرات می باشد. همچنین، برای صادرات به کشورهای خاص باید یک سری قوانین و مقررات را رعایت کرد که مطابقت کامل با استانداردها و نیازهای آن کشور داشته باشد.

یکی دیگر از نکاتی که در صادرات گوجه باید رعایت کرد عدم استفاده از برچسب روی گوجه می باشد. زیرا هرگونه مواد غیر قابل خوردن روی گوجه می تواند به آن ها آسیب بزند.

برای اینکه گوجه ها هنگام حمل و نقل دچار خرابی نشوند از لایه های حفاظتی استفاده کنید. به عنوان مثال اطراف هر گوجه را می توانید کاغذ روغنی یا کاغذ پاکت فویلی (فویل با رویه کاغذ) بپوشانید.

کارتن بسته بندی گوجه صادراتی باید به گونه طراحی شود که گوجه ها دچار رطوبت و خرابی نشوند.

روی کارتن های بسته بندی گوجه اطلاعات مهم مانند نام شرکت، مبدا، کشور مقصد، وزن، تاریخ بسته بندی و تولید، و نحوه شرایط نگهداری و هرگونه مشخصه دیگر برای صادرات نیز چاپ شود. بهترین چاپ برای چاپ روی کارتن های بسته بندی صادراتی چاپ فلکسو می باشد. 

کارا کارتن به شما پیشنهاد می کند که قبل از سفارش کارتن بسته بندی گوجه برای صادرات بهتر است با مقامات مربوطه و نیازهای کشور مقصد تماس بگیرید تا اطمینان حاصل شود که بسته بندی شما تطابق کامل با قوانین و مقررات آن کشور را دارد و بعد از تماس؛ از کارخانه کارتن سازی بخواهید که سفارش شما را طبق سلیقه و قوانین مربوط برای شما ثبت کنند. کارا کارتن با در نظر گرفتن اعتبار صادر کننده در صادرات، کیفیت کارتن های تولید شده را در اولویت کار خود قرار می دهد.

اگر طرح و مدلی برای جعبه کارتن بسته بندی گوجه ندارید، طراحان کارا کارتن نمونه هایی از کارتن های صادراتی را با تمام ویژگی ها و مشخصه ها طبق سلیقه شما طراحی خواهند کرد.

برای تماس با کارا کارتن میتوانید با شماره 09121050263 تماس بگیرید.

قیمت کارتن گوجه فرنگی 

قیمت کارتن گوجه فرنگی 

برای اطلاع از قیمت کارتن بسته بندی گوجه باید یک سری عواملی که در قیمت تاثیر گذار هستند را در نظر بگیریم. شرایط بازار به دلیل نوسانات ارزی برای تهیه مواد اولیه تاثیر گذار ترین عامل بر قیمت کارتن می باشد زیرا خرید مواد اولیه با توجه به این نوسانات قیمتی متغیر خواهد داشت برخی از عوامل که در قیمت کارتن تاثیر دارند عبارتند از:

1- اندازه کارتن:اندازه و ظرفیت کارتن بسته بندی می‌تواند تأثیر زیادی بر قیمت آن داشته باشد. کارتن‌های بزرگتر ممکن است گرانتر از کارتن‌های کوچکتر باشند.

2- جنس و کیفیت کارتن:استفاده از کارتن با کیفیت بالا، مقاوم و با تحمل بار بیشتر می‌تواند به هزینه بیشتری منجر شود. کارتن‌های مقاوم‌تر و با جنس بهتر معمولاً قیمت بالاتری دارند.

3- حجم سفارش: سفارش بیشتر ممکن است توانایی دریافت تخفیف یا قیمت پایین‌تر را داشته باشد. معمولا هرچه تعداد سفارش بالاتر باشد قیمت پایین تری خواهد داشت.

  1. منطقه جغرافیایی: ممکن است قیمت کارتن بسته بندی در مناطق مختلف یک کشور یا بین کشورها متفاوت باشد. 

قیمت کارتن گوجه فرنگی صادراتی نسبت به کارتن های موجود در بازار گرانتر می باشد. اگر صادر کننده گوجه از کارتن بسته بندی گوجه با کیفیت پایین استفاده کند ریسک بزرگی انجام داده است زیرا کیفیت بسته بندی برای صادرات بسیار با اهمیت است.

تاثیر کارتن بسته بندی برای فروش یک محصول

تاثیر کارتن بسته بندی برای فروش یک محصول

کارتن بسته بندی برای فروش بالا تأثیر زیادی دارد و می‌تواند به عوامل زیر کمک کند:

  •  حفاظت و حفظ کیفیت: یک کارتن بسته بندی مناسب می‌تواند محصول را در برابر آسیب‌ها و ضربه‌ها در طول حمل و نقل حفظ کند. این باعث می‌شود محصول به خوبی به دست مشتریان برسد و کیفیت آن حفظ شود.
  • جلب توجه و تبلیغات: طراحی منحصر به فرد و جذابیت کارتن بسته بندی می‌تواند مشتریان را به خرید محصول ترغیب کند. یک بسته بندی خوب می‌تواند برند را به خوبی نمایش دهد و اعتماد مشتری را به دست آورد.
  • استحکام و قابلیت حمل: کارتن بسته بندی قوی و مقاوم می‌تواند به مشتریان اطمینان بدهد که محصول در حالت خوبی به دستشان خواهد رسید. قابلیت حمل و جابجایی آسان نیز اهمیت زیادی دارد و مشتریان را ترغیب می‌کند که محصول را به راحتی به منزل یا محل کار خود ببرند.
  •  اطلاعات محصول: کارتن بسته بندی می‌تواند اطلاعات مهمی مانند نام محصول، مواد تشکیل دهنده، تاریخ تولید و انقضا، راهنمای استفاده و هشدارهای مربوطه را به مشتریان ارائه دهد. این امر مشتریان را قادر می‌سازد تصمیم به خرید با اطلاعات کامل‌تری بگیرند.
  •  برقراری ارتباط با برند: یک کارتن بسته بندی متناسب با هویت و نماد برند می‌تواند ارتباط مشتری با برند را تقویت کند. این باعث می‌شود برند شما در بازار روز به روز بیشتر شناسانده شود.

درباره کارخانه کارتن سازی کارا کارتن

درباره کارتن سازی کارا کارتن

کارخانه کارتن سازی مکانی است که به تولید کارتن و بسته بندی های مرتبط می پردازد. این کارخانه ها اغلب تجهیزات پیشرفته تولیدی مانند ماشین آلات برش کاغذ، ماشین آلات تولید کارتن و دستگاه های خط تولید دارند. کارخانه کارتن سازی کارا کارتن مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های کارتن سازی و چاپ است.

مواد اولیه ای که برا تهیه کارتن و جعبه های مقوایی استفاده می شود در کارا کارتن از کیفیت بالایی برخوردار است. کیفیت پایین محصولات در یک بازه زمانی کوتاه نظر مشتری را جلب می کند اما کارا کارتن پایداری مشتری و جلب رضایت آن ها را، مهمترین عامل برای ثابت بودن در بازار می داند. برای همین همواره تمام تلاش خود را کرده است که با مشتریان خود در تعامل کاری به صورت پایدار باشد.

برای سفارش و اطلاع از قیمت می توانید با مراجعه به سایت کارا کارتن تمام اطلاعات لازم را کسب کنید. برای ارتباط تلفنی با ما با شماره 09121050263 تماس بگیرید. کارا کارتن از هر روش ارتباطی آماده پاسخگویی به شما می باشد.

کارتن میوه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *